ציון ברוך ויאנה יוסף בבית החולים עם הילדה הקטנה


ציון ברוך ואשתו העבירו את ראש השנה בבית החולים עם הילדה הקטנה

יאנה יוסף וציון ברוך העבירו את ראש השנה בבית החולים בטיפול נמרץ עקב דלקת שקיבלה הילדה שלהם, אלה אנדראה. בהחלט מאכזב להעביר את פתיחת השנה העברית בין כתלי בית החולים כשאתה במצב של חוסר ידיעה לגבי העתיד לבוא. רובנו ישבנו סביב שולחן החג או בילינו בחו"ל בעוד ציון ברוך ואשתו נאלצו להעביר את הזמן במתח עם הילדה.

הסלבס שבילו בחג לא השאירו מקום לספק אבל כאשר ראינו את הפוסט של יאנה בהחלט היה אפשר להבין את האכזבה. למרות הכל חשוב לציין
שהילדה נחלצה וכעת הכל בסדר כך מסתבר. יוסף כתבה לאחר החג: "החג שלנו היה קצת שונה, אנחנו בילינו את החג בבית חולים עם הבת הבכורה שלנו אלה אנדראה. אומנם לא משהו קריטי- דלקת שכיחה של ילדים אבל הפחד החרדה התסכול הבאסה הסבלנות, הפרופורציות שאתה מקבל".

יאנה יוסף המשיכה: "אהובים, בריאות בריאות בריאות, עם ישראל תשמרו על עצמכם על הילדים שלכם. שנה מדהימה שתהיה עם בריאות איתנה". עוד לפני כן יוסף פרסמה פוסט חיובי הרבה יותר שהיא מצפה לילד שלישי עם ציון ברוך, ילד אשר יחבור לאלה אנדראה הגדולה ובנם נח יהודה. יאנה העלתה תמונת בטן מתפתחת. למרות הכל, נאחל למשפחה הנחמדה שהם אחרי הדרמות של החג ויצאו לדרך חדשה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן