אפרת בוימולד חשפה שבנה הקטן חלה בסרטן


השחקנית חשפה בראיון את התקופה הקשה שעברה עם הבן שלה

שלוש שנים חלפו מאז שיחת טלפון אחת אשר שינתה את החיים של אפרת בוימלד. זאת הייתה שיחה קשה שגרמה להכל להראות לא חשוב ורלבנטי באותם הימים. השחקנית שמוכרת לכולנו מהשיר שלנו ודי נעלמה מהאופק בשנים האחרונות קיבלה דיווח שבנה הקטן עומר חלה בסרטן הדם, וכל השאר פשוט נעצר.

שלוש שנים עברו והרבה מים זרמו בנהרות ועושה רושם שהסיוט הגדול הזה נמצא מאחוריה כבר. עכשיו היא מספרת לראשונה מה גרם לה להפסיק לבכות ולהתחיל לתפקד, מגלה איך מסבירים לילד בן שלוש מה זה לוקמיה, ויכולה סוף–סוף לחזור לבמה בראש שקט. תחילה אמרה אפרת: "עזבתי את הבן שלי בבוקר מלא חיים ואנרגיה, ופתאום מדברים איתי על קריסת מערכות. הדמעות זלגו בלי הפסקה, והמילה לוקמיה לא הפסיקה להדהד לי בראש".

החשש שלה ושל בן זוגה עדין קיים ואין באמת שלווה אמיתית כי זה תמיד נמצא שם: "ניצחנו את המחלה אבל ברור שאני עדיין פוחדת, ביום בהיר אחד דופקים לך על הראש עם פטיש ואת יודעת שהכל הולך להשתנות" הוסיפה בוימלד בתחושה לא נעימה. בכל אופן, אחרי שלקחה פסק זמן מהתחום בגלל עניין משפחתי-אישי, אפרת בוימולד השיקה את תכניתה החדשה, "חיות בר", בערוץ טדי (פרטנר טי.וי), לצד גור קורן ואגם רודברג, אולי זה יעזור לה להתאושש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן