מייקל לואיס שוב פעם בעירום


הדוגמן העלה סרטון בו הוא רוכב עירום על אופנוע

אין ספק שהפעם מייקל לואיס חצה את הגבול מאחר ומדובר בהשראה לא בטוחה בכלל כשהוא רכב ללא בגדים וקסדה  על אופנוע, זאת בהתחשב שיש לו למעלה מ170 אלף עוקבים ברשת, כי לא מספיק שהוא נסע עירום על אופנוע, הוא אפילו לא חבש קסדה. אם לא די בכך הוא גם ניצל את המומנטום והרעש שנוצר סביב סרטון העירום שלו, כדי לקדם לא רק את ההרצאה אלא גם לקבל קמפיין. כזכור, בשנה שעברה מייקל לואיס כיכב בכותרות בזכות איבר מינו אותו חשף בפנינו בעמוד האינסטגרם שלו. כל פוסט שלואיס מעלה לאינסטגרם מגיע חשוף.

https://youtu.be/07gE7tb-NTg

במהלך הוידאו שהעלה הדוגמן מייקל לואיס לכבוד השנה החדשה, הוא נראה רוכב על אופנוע ללא בגדים, הדבר גרם לעוד סערה ברשת שלא נשארה אדישה. לאחרונה לואיס מעלה פוסטים מיניים רבים שזוכים לתהודה. השמועות על הכלי שלו תחת מכנסיו בהחלט תורמות לו לעוד עוקבים אבל האם לזה התכוון המשורר? "לעשות מה שבא לי ואיך שבא לי ובעיקר שיהיה לי כיף לעשות אותו כי אני לא מפחד ממה יגידו", הוא כתב בפוסט.

"כשאומרים תהיה לראש ולא לזנב – הפירוש מתכוון ל'תהיה מוביל ולא מובל. בשביל להיות מוביל צריך להיות ראש פתוח, בשביל להוביל צריך להקשיב ולהיות נוכח ברגע, בשביל להוביל צריך לעמוד מאחורי מה שאני עושה בביל להיות מוביל אני אעשה כל מה שצריך בשביל לתת השראה לכל אחד אחר להבין שזה בסדר לעשות מה שבא לי ואיך שבא לי ובעיקר שיהיה לי כיף לעשות אותו כי אני לא מפחד ממה יגידו". סיכם לואיס.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן