בעלה של זוכת מאסטר שף הוא עבריין נמלט


בן זוגה של זוכת מאסטר שף הוא אחד המוחות מאחורי "עוקץ המאה" שהיה באירופה

הזוכה בגמר מאסטר שף, ונסה וידל אביטן, הגיעה לגמר הגדול כשהיא מלווה במשפחתה ובעלה אדי אביטן, שעודד אותה ביציע האורחים וחגג איתה את התואר הנחשק. עד כאן הכל טוב ויפה. בפועל, בן הזוג של ונסה הוא דמות מוכרת מאוד לרשויות האכיפה בצרפת מאחר והוא נחשב לאחד המוחות מאחורי "עוקץ המאה" שהיה באירופה. יחד עם אביטן פעלו רשת של עבריינים יהודים-ישראלים נוספים שהועמדו לדין, ובראשם ארנו מימרן שנדון בגין חלקו בפרשה ל-8 שנות מאסר.

מדובר על הונאה בסך מיליארדי אירו שביצע ארגון פשע ולאחר מכן בית המשפט הצרפתי הרשיע אותו פעמיים במעורבות בהונאה, ואף שפט אותו לשש שנות מאסר וקנס של מיליון יורו. מתוך חמשת הנאשמים, ארבעה לא התייצבו למשפט, ועלה החשד כי הללו נמלטו לישראל יחד עם חשודים נוספים שנמלטו לישראל לפני כן. אותו בחור, הבעל של ונסה, נחשב בצרפת לעבריין נמלט.

הוא ככל הנראה מופיע במאגר המבוקשים של ארגון השיטור הבין-לאומי "אינטרפול", מה שאומר שתנועותיו מוגבלות והמקום הבטוח ביותר בעבורו כרגע הוא ישראל. יש לציין שצרפת לא הגישה בקשת הסגרה רשמית לישראל בעניינו, מה שהופך אותו לאזרח חופשי כאן. סנגורו של אביטן, עו"ד ירון לונדון, מסר בתגובה: "אדי הוא איש עסקים לגיטימי בישראל שעוסק בנדל"ן. בצרפת הוא הגיש ערעור על הרשעתו בפרשת עוקץ המאה ומאמין כי חפותו תתברר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן