אורלי וגיא נגד אייל גולן: "נשים צעירות צופות בזה"


השניים טוענים לחוסר מוסריות בחגיגות של מירי רגב לצידו בהופעה

במהלך פסטיבל כתר המזרח נראתה שרת התרבות מירי רגב מפזזת לצד אייל גולן, המהלך הזה לא הרים לא מעט גבות ובעיקר את אלו של אורלי וגיא: "ריקוד מושחת. גם אם אתם מאמינים רק לחמישים אחוזים ממה שפרסמנו בתחקיר על אייל גולן, וגם אם הפנמתם רק שליש ממה שפורסם בעיתון הארץ על הפרשה אתם בטח גם המומים מהריקוד של שרת התרבות של כולנו עם הזמר. רק תחשבו על לפחות ארבע נשים צעירות שצופות בזה ורוצות למות. משהו פה משוגע לגמרי".

כזכור, במסמכי חקירה שהגיעו לידי "הארץ" פורסמו עדויות של גולן, אביו וכמה מחבריהם, וכן עדויות של הנערות בזמן אמת, הרבה לפני שחשפו בתחקיר הטלוויזיה את זיכרונותיהן המודחקים והרחוקים. התחקירים מלמדים שעניין הגיל היה רק היבט אחד בְפרשה מכוערת, ואפילו לא הרלוונטי מכולם, בהתחשב בכך שרק שתיים מהנערות היו מתחת לגיל ההסכמה (16).

היבט אחר, חמור, שחמק עד כה מהתודעה הציבורית, הוא קיומו של דפוס שיטתי, בהיקף כמעט סיטונאי, של העברת נערות – אותן נערות שלא היתה מחלוקת על אמינותן – מיד ליד כאילו היו סחורה. האב ביטון הוא שאמנם עמד במרכז הפעילות הזאת, שנשענה כולה על הבטחות לזכות בקרבתו של האליל, והוא שאיתר את המעריצות של גולן והעביר אותן לחברים ולמקורבים, שלוש מהן גם לבנו. אבל לפחות פעם אחת, גם הבן העביר הלאה בתורו.

ריקוד מושחת. גם אם אתם מאמינים רק לחמישים אחוזים ממה שפרסמנו בתחקיר על אייל גולן,וגם אםהפנמתם רק שליש ממה שפורסם בעיתון הארץ על הפרשה אתם בטח גם המומים מהריקוד של שרת התרבות של כולנו עם הזמר. רק תחשבו על לפחות ארבע נשים צעירות שצופות בזה ורוצות למות. משהו פה משוגע לגמרי. לגמרי

Posted by ‎אורלי וגיא‎ on Wednesday, 25 September 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן