דניאל גרינברג לא הופתעה מהצעת הנישואין: "ידעתי שזה יבוא"


המאורסת הטרייה חשפה בצילומי קמפיין סקופ, אליו הצטלמה עם אחייניתה מיה: "בחרתי את הטבעת בעצמי"

אייל גולן נמצא בכותרות בימים האחרונים בגלל מספר סיפורים שונים. הזמר המפורסם הסתכסך עם אופירה אסייג והתארח אצלה בתוכנית לראיון מתוקשר ומסעיר, אך בעיקר התעסק עם הצעת הנישואין לחברתו בת ה-24 דניאל גרינברג. למרות כל המבקרים והמתנגדים למערכת היחסים בין גולן בן ה-48 לבין גרינברג הצעירה, למערכת נודע כי הכלה העתידית היא מאושרת ושמחה על ההצעה שקיבלה.

כל מי שצפה בסרטון ההצעה של אייל גולן ודניאל גרינברג ודאי הבחין כי גרינברג לא נראתה כל כך מרוגשת או מופתעת, אז עכשיו מתבררת הסיבה האמיתית. למעשה, גרינברג ידעה שהצעת הנישואין הולכת להגיע ואף בחרה את הטבעת בעצמה. כל זאת נודע כאשר הדוגמנית התייצבה לאחרונה לצילומים לנעלי סקופ, שם נבחרה לשמש כפרזנטורית אחרי שהחליפה את האקסית של גולן, רוסלנה רודינה, וחשפה כמה דברים מעניינים על הצעת הנישואין, שככל הנראה לא הייתה כל כך ספונטנית.

במהלך הצילומים לקמפיין סיפרה גרינברג למקורביה על הסט: "ידעתי שזה עומד לבוא, בחרתי בעצמי את הטבעת". על הסט זכתה גרינברג להפתעה בנוסח עוגת חתן-כלה בדמויות שלה ושל אייל גולן, כפריוויו לקראת עוגת החתונה האמיתית, שטרם ידוע מתי תיערך. חשוב לציין כי לצילומים הצטרפה גם האחיינית של גרינברג, מיה בת ה-4.5, שהצטלמה לצד הדודה המפורסמת וברור כי לילדה הקטנה יש עתיד מזהיר בתחום הדוגמנות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן