הסוף למשבר של ליאור נרקיס ואשתו ספיר?


מתגרשים? לא כל כך מהר. הזמר העלה תמונה לרשת וכתב: "אהבה אמיתית מנצחת הכל. אשתי, אהובתי, המלכה שלי לנצח".

אחרי התקופה הלא נעימה שחוו עושה רושם שהזוג ליאור וספיר נרקיס עושים כל שביכולתם כדי להשאיר את המשבר הזוגי מאחוריהם. כמה ימים אחרי הפרסומים אודות משב זוגי הם החלו לפרסם פוסטים אוהבים. רק לאחרונה ליאור נרקיס העלה תמונה שלו ושל ספיר לצד הכיתוב: "אהבה אמיתית מנצחת הכל. אשתי, אהובתי, המלכה שלי לנצח" כל זה לצד תמונה רומנטית עם ספיר.

התמונה שהזמר בחר להעלות היא מיום הולדתה ה-30 של אשתו, תמונה בה הם נראים מתנשקים במהלך חגיגות ההפתעה שאירגן הזמר לבחירת ליבו. מקורבים לזוג מסרו שהם נעזרו ברב שייעץ להם כיצד לחזור לדרך הישר ולשכוח מהצרות. אותו רב אגב כבר עזר להם בעבר להתגבר על משברים שונים ולשקם את מערכת היחסים שלהם. כזכור, המשבר החל כאשר הזמר שהה בחו"ל ובין השניים פרץ ויכוח שהוביל לכך שכל אחד מהצדדים הסיר עוקב אחד מהשנייה.

השניים מיד חזרו לעקוב אחד אחרי השנייה כאשר התקבלה פניה אצלם אודות הסרת העוקב ומכאן המשבר החריף.  מקורבים לזוג החליטו לא לתת לזה לקרות ויצרו קשר עם הרב מאיר על מנת שזה יגשר ביניהם ויביא לשלום בית בהקדם. סובבים לזמר ניסו להרגיע את הרוחות והסבירו כי מדובר בטעות מקרית לחלוטין. עושה רושם שזה ככה עם כל התמונות האחרונות שהעלה הזמר לרשתות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן