סולחה? ממש לא. אייל גולן ואופיירה אסייג לא מדברים יותר


חשבתם שנגמר? אייל גולן ניסה להחזיר עוקב לאופירה אך גילה שהיא חסמה אותו

רק ביום שישי הם ישבו באלפן הממוזג והיה נראה שהם בדרך לסולחה. אייל גולן שמע את מה שהיה לומר לאופירה בפרשת הסרת העוקב וכאשר החליט להחזיר חלק מהעוקבים לחשבון שלו ברשתות, כמו איתי לוי, נסרין , לואי עלי , ירון אילן, חיים רביבו, מרינה קבישר ולאה שנירר, הוא לא הבין למה לא מצליח לאתר גם את אופירה אסייג. אז מה קרה אתם שואלים? היא פשוט חסמה אותו! כנראה שאופירה לא ממהרת לסלוח כל כך מהר למהלך שפגע בה מאד כפי שיכולנו לראות. לפורטל עומרי חיון נודע שאחרי הראיון האחרון בשישי אייל גולן החליט שהחברות הזאת הסתיימה בשבילו והקשר עם אופירה נותק סופית.

אווירה טעונה וחמה הייתה בסוף השבוע באולפן של אופירה וברקו כאשר אייל גולן הגיע לתת את משנתו לגבי הסרת העוקב שעוררה את זעמה של אופירה בתקופה האחרונה. משברים, ויכוחים, עקיצות הדדיות ועוד – את כל קיבלנו בתקופה האחרונה מצד שני האנשים הבוגרים שהיו חברים טובים מאד אחד של השני. גולן זומן לאולפן כדי אולי לעשות סולחה אבל בפועל קיבלנו את אופירה טעונה במיוחד ומאוכזבת ממה שגולן עשה לה.

אין אחד במדינה שלא שמע על הריב המתוקשר של אופירה אסייג וחברה הטוב אייל גולן. הזמר הגיע לאולפן של אופירה וברקו בניסיון להשלים ולשים את הכל מאחור, אבל לזה הוא לא ציפה. "אחרי מה שעשית לי, אני יותר לא אשכב על הגדר בשביל אף אחד, רק עבור הילדים שלי והבעל שלי". אמרה אופירה אסייג והוסיפה: "אני ואייל גולן לא ברוגז, אין שום שנאה. ניסו להציג את זה כאילו אני ואתה זה איראן וישראל. זה ממש לא ככה, שתיחנק אמן, אני אוהבת אותך". לאחר מכן אמרה בכנות כי למדה ממנו שיעור לחיים.

גולן ניסה לגלגל את האכזבה לאופירה ואמר לה: "אני מחזיק ממך חברה שלי. תגידי לי לבוא אלייך הביתה לארוחת ערב, נסגור את זה בינינו, לא בטלוויזיה. אני עד עכשיו לא מבין את הכעס שלך. אתם קולטים שאנחנו מדברים על אינסטגרם? את בקבוצת המקורבים שלי בלב, זה יותר חשוב. אני גם אתקשר אלייך כשלא יהיה לי קשה".

https://www.youtube.com/watch?v=qWQKH0j6Mx4&feature=youtu.be

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן