גילה אלמגור נפצעה במהלך מחזמר


השחקנית פונתה לבית החולים עם חשש לפריקת כתף

אירוע לא נעים ארע בהצגה של גילה אלמגור "סימני דרך". השחקנית בת השמונים מעדה אמש במהלך המחזמר בתיאטרון הבימה בתל אביב. היא מיד פונתה לחדר המיון בבית החולים איכילוב עם חשש לפריקת כתף. ההצגה יצאה להפסקה לא קצרה והצופים קיבלו דרמה של ממש באותם הרגעים. זה היה בהחלט מבהיל והיו כאלה שחששו לפציעה קשה יותר בקרב הקהל שהגיע.

כעבור מספר דקות הגיע אמבולנס שפינה אותה לבית החולים ומי שתפסה את מקומה הייתה השחקנית סנדרה שדה אשר שיחקה במקומה של גילה אלמגור. הקהל שהיה באולם לא הבין תחילה מה קורה מאחר ואלמגור ככל הנראה מעדה מאחורי הקלעים, בכל מקרה אמבולנס הוזמן למקום ליתר ביטחון.

ההצגה "סימני דרך" נמשכה כרגיל בסופו של דבר. היא בבימויו של משה קפטן ומדובר בעצם במחזה מוסיקלי המבוסס על חייה של נעמי שמר. במהלך ההצגה יש שירים שכתבה והלחינה שמר ויחד עם זאת היא גם משרטט את דמותה כיוצרת מורכבת, פמיניסטית, אישה שלא פחדה להשמיע את קולה והצליחה לחיות בשלום בין הקיבוץ לתל אביב. אלמגור ביקשה למסור למעריצים שהיא תהיה בסדר ותחזור בקרוב לבמה. אנחנו מכאן נאחל לה החלמה מהירה בתקווה שכבר בקרוב היא תחזור לשחקן ולעשות את מה שהיא הכי אוהבת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן