צפו: אביבית בר זוהר פורצת בבכי


שדרני הרדיו לאה לב ושי גולדשטיין ירדו על אביבית בשידור והיא פרצה בבכי

תכנית הבוקר של 103 עשתה רעש בעקבות אמרה אומללה שאמר שי גולדשטיין בשידור: "אביבית רוקדת כמו זונה". מאז האמרה ההקלטה כבר ירדה מהרשת אבל אביבית זעמה והעלתה סטורי בו היא בוכה בלייב. אביבית  סופגת הרבה תגובות קשות, עלבונות, טוקבקים מרים ועוד על המראה שלה ועל תמונות שהיא מעלה ברשתות שלה. לאימרה כזאת ממגיש ברדיו היא לא ציפתה.

לאחר מכן העלתה סטורי ואמרה: "אני רוצה להקדיש לשי גולדשטיין ולאה לב – אנשים כל כך כל כך מכוערים, אבל כשאני אומרת את המילה מכוערים, אני חלילה לא מתכוונת לחיצוניות, אני אך ורק מתכוונת לפנימיות שלהם. אתם אנשים נבזיים, אנשים שפלים, יושבים ברדיו ומשלמים לכם משכורת על לומר לבחורה שהיא רוקדת כמו זונה".

אביבית המשיכה בבכי: "הם אמרו שאני קמה בבוקר, עושה סטורי, רוקדת כמו זונה, ומזיזה את כל איברי המין שלי בתנועה שכזו, ועושה עם השפתיים. ואת, לאה לב, יושבת ליד גבר שמשפיל בחורה ואת נותנת לזה יד? איפה הכוח הנשי? איפה להגן על אישה? איפה להגן על כבוד האישה? ואת עוד צוחקת לך? ואיזה קטע, גם משלמים להם משכורת. אתם תקבלו תביעה מהממת על הוצאת דיבה, על לשון הרע, ולא אתה ולא את ולא עוד אלף כמוכם יקראו לי זונה, שאני כולה רוקדת ונהנית מהחיים ושמחה". לאחר מכן גולדשטיין התנצל:" אני מתנצל על השימוש במילה הזאת, היא פוגענית, אני לא טוען שהיא כזו, ולא לזה היתה הכוונה".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן