דניאל גרינברג פתחה בהכנות לחתונה


הארוסה הטרייה של אייל גולן לא מבזבזת זמן והחלה בהכנות ליום הגדול

בקרוב מאד יהיה היום הגדול בחייה של דניאל גרינברג, ארוסתו של הזמר אייל גולן. דניאל החלה לאחרונה בהכנות לקראת החתונה הגדולה של השנה, וכל זה קורה כאשר היא ואייל פחות משנה בקשר זוגי. כנראה שהיא מאמינה לחלוטין בחבר שלה, חרף פער הגילים. בכל מקרה, גרינברג מתכננת להפיק את האירוע בעצמה.

זה יקרה לאור העובדה שהיא כבר עברה קורס הפקת אירועים לא מזמן. היא למדה אצל אירית רחמים את רזי המקצוע ויש לה אמונה שלמה שהיא תצליח לעמוד במשימה הראשונה והחשובה ביותר שלה. היא תבצע את האירוע הכי מתוקשר של השנה, החתונה שלה ושל הזמר כשהיא תהיה אמונה בעצמה על כל הדברים שהאורחים יראו באולם, החל מהמפה ועד העיצוב בכניסה. תהיה לה הרבה עבודה וגורמים מדווחים שבר סנדלר, שעשתה איתה את הקורס, תעזור לה.

דניאל גרינברג פרצה בריאליטי "האח הגדול" ולאחר מכן החלה לככב בתוכנית "גולסטאר". בנוסף, לצד קריירת דוגמנות, גרינברג החלה ללמוד לימודי משחק ועיצוב. בלי קשר, לאחרונה היא חתמה על חוזה לעונה שנייה כפרזנטורית של רשת נעליים. במסגרת החוזה תשמש כפרזנטורית של המותג לקמפיין סתיו חורף 2020. עבור הקמפיין תקבל גרינברג 100 אלף שקלים ואילו תקציב הקמפיין יעמוד על 1.5 מיליון שקלים.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן