הרב שמנסה לעזור בשבר הזוגי בין ליאור נרקיס ואשתו


פרסום ראשון: רב מפורסם מנסה לגשר בין הזוג שניקלע למשבר בזוגיות – איך תסתיים הדרמה החדשה בביצה?

פורטל עמרי חיון מדווח לכם כי קיים לאחרונה משבר בזוגיות בין ליאור נרקיס ואשתו ספיר. הרב מאיר מסלטי המאיר לבריות, שנחשב לרב של הסלבס, מנסה לגשר בין הצדדים בשביל להביא לשלום בית אחרי שהיחסים בין השניים הידרדרו לאחרונה. האם עוד זוג יסיים את דרכו מוקדם מהצפוי על מדרגות הרבנות או שמא הפעם הדברים יסתיימו באופן יפה וטוב יותר אחרי גל הפרידות שחווינו לאחרונה. המתח בביצה גדול. בשבוע שעבר ספרנו לכם לראשונה וירוס שמסתובב בפייסבוק ומספר לכאורה על סרטון של ספיר, אשתו של ליאור בוגדת בו עם החבר הכי טוב שלו. מה שהתברר כשקר גמור.

אנחנו מדווחים לכם שהכל החל כאשר הזמר שהה בחו"ל ובין השניים פרץ ויכוח שהוביל לכך שכל אחד מהצדדים יסיר עוקב אחד מהשנייה. יש לציין שכאשר נעשתה פנייה לשניים לפשר הסרת העוקב הם מיד חזרו לעקוב אחד אחרי השנייה. רק לאחרונה נתקלנו בפרשיות דומות כאשר אורטל עמר ובן אל תבורי וגם דנית גרינברג ואליאב אוזן הסירו עוקב בדרך לפרידה מתוקשרת. החשש אצל המקורבים לשניים הללו הוא שגם שם זה יסתיים באותה הדרך ולכן קיים מתח.

מקורבים לזוג החליטו לא לתת לזה לקרות ויצרו קשר עם הרב מאיר על מנת שזה יגשר ביניהם ויביא לשלום בית בהקדם. סובבים לזמר ניסו להרגיע את הרוחות והסבירו כי מדובר בטעות מקרית לחלוטין. מקורבים לשניים הבהירו כי מדובר בריב שגרתי שהוביל לכך אבל מנגד השמועות על הרצון להשכין שלום מדברות על משהו אחר לגמרי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן