עדן חסון מספר איך התגבר על הדיכאון מאהבה נכזבת


הזמר מדבר על הידידה ששברה לו את הלב והימים הקשים שעבר באופן אישי

עדן חסון הפך לכוכב בשנתיים האחרונות. השיר שלו "שמישהו יעצור אותי" הוכתר כאחד הלהיטים הגדולים של התקופה, ולאחרונה הוא קיבל הכרה משמחת כאשר הבין שיקבל על השיר את פרס אקו"ם לשיר השנה. משמח מאד מבחינתו אבל הדרך להצלחה לא הייתה פשוטה והוא היה צריך להתגבר על ידידה שאהב עד מאד – אהבה נכזבת כזאת.

הוא סיפר על מה שקרה: "היא הייתה מודעת לזה. היא ידעה שזה לא נכון לנו להיות זוג. זה היה לא אפשרי, והלב שלי התרסק. זו הייתה פעם ראשונה שחוויתי אהבה באמת. עד אותו יום, כל שירי האהבה היו נשמעים לי מוגזמים. מה זה 'אביא לך אבנים מהירח?' שורה יפה, אבל מוקצנת. בפעם הראשונה כשהרגשתי את הדקירות האלה בלב, אמרתי לעצמי, 'אני אביא לה אבנים לא רק מהירח, אלא גם מאלוהים אם צריך'".

זה לא עזב אותו למשך תקופה: "כשאתה מאוהב הכל נראה לך יותר יפה, הזריחות, השקיעות. זה לא צלח וכאב מאוד. כשהבנתי שזה לא אפשרי, התחלתי קשר עם מישהי רק כדי לנסות להתגבר ולהשתחרר, להעלים את זה. אני זוכר שבדיוק היא התחילה קשר עם מישהו במקביל. היה איזה לילה שבו הייתי אצל הבחורה החדשה שיצאתי איתה, וחשבתי על זו שאני רוצה באמת ועל זה שהיא בקשר משלה, ועוד עם מישהו שאני מכיר. זה הקשה עליי. באמצע אותו לילה התעוררתי מכאב ומצער. לא יכולתי לישון".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן