"בעלי נטש אותי בגלל שדודתי השתתפה במאסטר שף"


 בחורה טוענת שבעלה נטש אותה עבור דודה שלה בגלל שכיכבה במאסטר שף

הסיפור המוזר הזה החל לפני תקופה לא קצרה. מדובר בזוג נשוי שנושק לגיל 40 וניהלו אורח חיים רגיל כמו כולם. העניינים החלו להשתבש כאשר אחות של אמא של האשה, בעצם דודה שלה, החלה לבקר יותר מדי בדירה שלה ושל בעלה. מה שקרה בעצם זה שבעלה הזמין אותה לבשל אצלם, אחרי שראה אותה מככבת בתכנית "מאסטר שף". השניים החלו להתקרב אחד לשניה ואשתו ביקשה להוציא צו הרחקה לדודה שלה מהדירה.

הסיפור לא נגמר פה. הדודה עברה את השלבים הראשונים אבל לא המשיכה הלאה, מה שלא עצר מהבעל להמשיך ולזמן אותה לבשל לילדים. הבעל סיפר: "הגענו למצב שהיא היתה מגיעה בשעות אחר הצהריים לדירתנו ונשארת עד השעות המאוחרות של הלילה". לפי האשה הדודה גם חיבלה בחיי המין שלה ושל בעלה בעקבות שהותה הרבה בדירה. מה שהביא לפירוק היחסים לדבריה.

עוד הוסיף הבעל: "אני לא רוצה לפגוע באשתי אבל היא לא יכולה לקשור את ההורות ולפגוע בקשר שלי עם ילדי בגלל שהתאהבתי בדודה של אמם". מה הלאה? בית המשפט יקבע אם להיעתר לבקשה ובינתיים הוא ביקש מהבעל לשכור חדר בבית מלון ולא אצל הדודה של אשתו. האם בגלל סטייק או חביתה זוגות יתגרשו בארץ? נראה שזה הפך לטרנד לאחרונה ולכן הסיפור הזה לא ממש מפתיע אותנו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן