אנה זק עברה תאונת דרכים


כוכבת הרשת עברה תאונת דרכים בדרכה להופעה

אנה זק, הזמרת וכוכבת בני הנוער של ימים אלו, נפגעה בתאונת דרכים בדרך להופעה בחיפה. היא קיבלה מכות יבשות בגוף ובראש וטופלה במקום ונמצאה כשירה לעלות להופעה. למרות התאונה זק החליטה לא לאכזב את הקהל הרב שהגיע מרחבי הארץ ועלתה להופיע באיחור למרות שלא הרגישה טוב. בדרכה להופעה, הוואן שהסיע את זק למקום עבר תאונת דרכים שהוביל לפציעתה של הכוכבת הצעירה.

זק ספגה מכות יבשות בראש ובשאר הגוף וטופלה מיידית. יחד עם זאת היא אובחנה ככשירה להופיע ומיד המשיכה למקום באיחור קל כדי לא לאכזב את המעריצים. עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של אנה מסר בתגובה: "אנה גיבורה כתמיד, התעשתה מהר, ולא ויתרה, הגיעה ונתנה הופעה מלאה. היא מרגישה יותר טוב, נאחל לה החלמה מהירה ורק בריאות!"

רק לאחרונה פורסם כי כוכבת הרשת והדוגמנית אנה זק נמצאת בזוגיות עם רועי סנדלר מתמודד העונה האחרונה של "הכוכב הבא לאירוויזיון" ואחיה של בר סנדלר יוצאת "האח הגדול" ושותפתה וחברתה הטובה ביותר של דניאל גרינברג זוגתו של אייל גולן. בכל אופן זק הכחישה בתוקף זוגיות עם סנדלר ומתעקשת כי מדובר בידידות בלבד ומקורבים לזק מלחששים שמי שאמון על הפצת השמועות השקריות על זוגיות בינו לזק, הם מקורביו של סנדלר בניסיון לקדם את הקריירה של הזמר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן