המחירון נחשף: לא תאמינו כמה מרוויחים כוכבי האינסטגרם


בבדיקת דירוג ההכנסות של כוכבי ישראל ברשת החברתית נקבע שנטע אלחמיסטר במקום הראשון

מגזין "פורבס" ישראל בדק ודירג את ההכנסות של הכוכבות והכוכבים ברשת החברתית ומצא כי מעל כולם ממוקמות ארבע כוכבות בפער גדול מאד של הכנסות. בתקופה האחרונה הובהר שהרשתות החברתיות הפכו למנוף כלכלי עבור כוכבי ישראל ולא פלא שאחרי מספר שנים שהרשת הזאת באוויר הכוכבים עושים ארגזים. אז מי במקום הראשון?

לא תופתעו לגלות ששם נמצאת לה נטע אלחימסטר. פוסט בודד באינסטגרם שלה יעלה 120 אלף שקלים וסטורי 50 אלף שקלים. הרווח השנתי שלה מהאינסטגרם בלבד הוא כ-3.5 עד 5.5 מיליון שקלים. מיד אחריה נמצאת ברשימה הזמרת נועה קירל. פוסט בפיד שלה יעלה לכם 120 אלף שקלים והמחיר לסטורי הוא 60 אלף שקלים. מהו הרווח השנתי שלה?2 מיליון שקלים.

הלאה, את המקום השלישי תפסה אנה זק עם 1.2 מיליון עוקבים. על פי המחקר היא מכניסה לעצמה יותר ממיליון שקלים בשנה מהכנסות באינסטגרם. המחיר: 30 אלף שקלים לפוסט ו-10 אלף שקלים לסטורי. הבאה אחרי נמצאת עדן פינס עם מעל חצי מיליון עוקבים. מחיר פוסט עולה 55 אלף שקלים ואילו המחיר לסטורי 10 אלף שקלים. היא מרוויחה 1.4 מיל' ש"ח.

יעל שלביה עם רווח של מיליון ש"ח, בן זיני כ900 אש"ח, אלין כהן 700 אש"ח, קים אזולאי 600 אש"ח, טיילור מלכוב חצי מיליון ש"ח, קווין רובין 400 אש"ח. הסכומים הללו בהחלט מדברים על איכות חיים גבוהה, כנראה שהם ידעו לעשות את הצעד הנכון עבורם ברגע הנכון ועכשיו הם יכולים לנוח על זרי הדפנה. שיהיה בהצלחה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן