אביב אלוש נפצע בצילומים ופונה לביה"ח


השחקן נפצע במהלך צילומים לסדרה חדשה ונאלץ להיעדר במשך שבוע מהסט

השחקן אביב אלוש נוטל חלק בימים אלו בהפקה יקרה ומושקעת הקשורה להפקות המקור של הטלויזיה בישראל. כאשר הגיע ליום צילומים ונטל חלק בסצנה כלשהי בסדרה אשר צולמה בלוקיישן אגדי בדרום ישראל, התרחשה דרמת ענק כאשר השחקן אביב אלוש נפצע על הסט. הצלמים קלטו מיד שמדובר במשהו רציני.

אנשי ההפקה שראו את מה שקרה ניגשו בזהירות לאלוש ומייד הוא פונה לבית החולים מאחר והיה מדובר בפציעה לא קלה. הרופא שבדק אותו הורה לאלוש לנוח בביתו בימים הקרובים, זאת לאחר הטיפול שקיבל ממנו. סקרנים שנכחו בבית החולים החלו להתלחשש כאשר ראו את אלוש, הם הבינו כי מדובר בכוכב גדול שעבר ארוע לא פשוט.

בעקבות הפציעה שעבר אלוש הוא נעדר מצילומי הסדרה. מה עשו המפיקים? הבינו שהלו"ז חייב להמשך אז פשוט הם צילמו את הקטעים בהם אלוש לא נוטל בהם חלק. אלוש נאלץ להיעדר במשך שבוע מהצילומים ולכן היה מאוכזב עד מאד. משפחתו ניחמה אותו והסבירה לו שהבריאות מעל הכל. אלוש הבין את זה ונותר במנוחה על מנת לחזור עם כוחות מחודשים לצילומים כבר בשבוע הבא. בכל מקרה יהיה מאד מענין לעקוב אחרי הסדרה הזאת של אלוש מאחר והיא צפויה להיות שוס רציני בתעשיית הבידור המקומית. החלמה מהירה אביב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן