"הוואן של הלהקה היה נעצר ובחורה הייתה נכנסת"


ארקדי דוכין מגיב על הסרט ששודר על אייל גולן מנקודת מבטו

הסרט על אייל גולן ומעלליו מטעמם של אורלי וגיא ממשיך לעורר הדים וגם חודש לאחר שידורו נשארל הזמר ארקדי דוכין על המעשים שגוללו בו הנערות הצעירות. העיסוק סביב הפרשה, על אף השנים שעברו, רב, ולמרות שתחילה דוכין ניסה להתחמק מתשובה על דעתו בנושא, הוא חשף חוויות שעבר בעצמו וסיפר:" אין לי דעה, כל דבר שאני יגיד יתפרש ככותרת".

לאחר מכן הוא נפתח: "מה שהשתנה זו התקשורת. זה תמיד היה, זה קרה בשנות ה-70 וה-80. הוואן של הלהקה נעצר, בחורה נכנסת והיא יודעת למה היא נכנסת, היא רוצה את זה. יש מעריצות והן מבקרות לפעמים גם בבית, בגילים מותרים וזה בסדר. הן בטח לא היו מבקרות בכזו תדירות אם הייתי פחות מפורסם, מה לעשות".

דוכין כתב במהלך השנים שירים לאמנים רבים כמו אריק אינשטיין, נורית גלרון, שלומי שבת, לאה שבת, איל גולן ואחרים. כמו כן הפיק מוסיקלית אלבומים לאמנים: כרמלה גרוס וגנר ולאה שבת ושירים ל: אריק אינשטיין, אייל גולן ועוד. הסקרנות העזה של ארקדי והחיפוש הבלתי פוסק שלו אחרי אתגרים חדשים הובילו אותו לכתיבת מוסיקה לתחום התיאטרון והקולנוע עם אסי דיין, חנוך לוין, חיים בוזגלו, עמוס גוטמן, ועוד יוצרים מהשורה הראשונה כמו: רינה ירושלמי, שחר סגל ואחרים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן