מוסלמית: תכירו את החברה החדשה של אמיר חצרוני


תכירו: נבסל היא החברה החדשה של אמיר חצרוני, שעבר לגור בטורקיה

אמיר חצרוני, הפרופסור שלא עוצר לרגע, מצא אהבה באיסטנבול. חוקר התקשורת שידוע בהתבטאויות השנויות במחלוקת שלו, והוגלה לטורקיה, מצא אהבה חדשה מעבר לים, אי שם בגולה, והיא מוסלמית אם תהיתם. כאשר התבקש לספר על חברתו החדשה אמר: "מדובר באישה–חלום".

עוד אמר חצרוני: "זאת אשה שהיא כל מה שגבר מחפש. גם כוסית על במידה אפס, גם כימאית שפרסמה מאמרים מדעיים עם אימפקט פקטור וממציאה צבעי קיר בגוונים שלא מהעולם הזה, גם שונאת ילדים, וגם משאירה את המטבח יותר נקי מאשר כשנכנסה. שנינו מאמינים בשתי מדינות לשני עמים. אני פשוט מאוהב ומתבולל".

על החברה סיפר: "הייתי מוסיף שלשנינו יש שיער מהמם ושהיא מוסלמית כמובן. האמא לובשת צעיף מכוער על הראש והבת שותה אלכוהול. עם כל הכבוד לצחי ולוסי וגם ללוסי השנייה – אני חושב שהגעתי רחוק יותר. מוסלמית טורקייה זה hard core. אפשר גם לסכם ולומר שזה שידוך בין יופי לסקנדל. קוראים לה נבסל, זה שנה טובה בפרסית".

חצרוני כזכור קיבל הצעה לצאת להישרדות VIP אך הוא החליט בסופו של דבר להישאר בארץ. "אני יותר רואה את עצמי ב'אולפן שישי' עם ג'קט כזה יפה מאשר עם בגד ים ונעמה קסרי. אני יותר רואה את עצמי יושב כזה מול ח"כ דוד ביטן ב'אולפן שישי' ואנחנו מחליפים דאחקות. יותר בא לי על זה מאשר על טילטיל. אני סוציומט לא נורמלי. אני אלוף בסוציומטיות. אני הייתי מדיח את עצמי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן