הזמר ניב אוליאל נמצא ללא רוח חיים


המוזיקאי ובנו של חיים אוליאל נמצא לצד אישה נוספת בביתו ללא רוח חיים

הזמר ניב אוליאל, בנו של חיים אוליאל, מנווה ימין נמצא מת בדירתו יחד עם זוגתו, שאותרה גם היא ללא רוח חיים. אוליאל, בנו של מייסד להקת שפתיים, נולד בשדרות ועסק בתחום מגיל צעיר מאד ועד מותו. בשנים האחרונות פורסמו שיריו:"איפה את", הלו מאמי", "אני תמיד אהיה לך", "רק איתך", "מתנות בדרך". כמו כן הוא גם שיתף פעולה עם אביו בהופעות.

בשעה 06:00 בבוקר של יום ה' התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב ירקון כי בנו של הזמר והאישה הנוספת נמצאו מחוסרי הכרה בדירה ביישוב נווה ימין, הסמוך לכפר סבא. עם קבלת הדיווח הוזעקו למקום כוחות מד"א, שנאלצו לקבוע את מותם. פרמדיקית מד"א, ערין כבהא, סיפרה: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה. ראינו גבר ואישה מחוסרי הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם.

במשטרה ציינו כי נכון לעכשיו אין חשד לפלילים, וההערכה כרגע היא שהשניים מתו כתוצאה משימוש-יתר בסמים ואלכוהול. לאוליאל היה אולפן הקלטות בנווה ימין ובתקופה האחרונה עבד על שירים חדשים. "מוזיקאי גאון", "אתה תמיד בלב", "אהבה לעולם ולחיים, אתה כבר חסר". ברשת הפייסבוק הספידו אותו חבריו עם פרסום הבשורה על מותו. בפוסט האחרון שלו לפני חודש הוא העלה את השיר שהפיק לזמר אלון דה לוקו – "אוהבת רגאטון".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן