סוכנת השחקנים פרי כפרי הלכה לעולמה


סוכנת השחקנים והמלהקת נפטרה אמש ממחלה קשה

סוכנת השחקנים הידועה והותיקה פרי כפרי נפטרה אמש (שבת) בגיל 71, לאחר מאבק במחלת הסרטן. פרי כפרי נולדה במרוקו, ומשפחתה עלתה איתה ארצה בגיל שנה, לעיר חיפה. את צעדיה הראשונים בתעשית הקולנוע והטלויזיה עשתה כמפיקה וכעוזרת בימוי. ב-1979 החלה לייצג שחקנים והפכה לסוכנת השחקנים הידועים ביותר בישראל, בינהם יעל אבקסיס, אלון אבוטבול, כל משפחת מושונוב, נתן דטנר ושלמה בראבא.

לאחר מכן היא החלה את דרכה המקצועית כעוזרת הפקה בסרטי קולנוע וכן סרטי קולנוע בינלאומיים שצולמו בישראל, ועבדה כעוזרת במאי בסרטים "המכה השמונים ואחד", "בואו נפוצץ מיליון" ו"סוסעץ". במהלך השנים היא עבדה כמלהקת בסרטים "ארץ פצועה", "ימים של אהבה", "הגמל המעופף", "ערב בלי נעמה", "טרנזיט" ו"סוכריות", בבימויו של יוסף פיצ'חדז, בו שימשה גם כמפיקה. בסרט כיכב בן זוגה של פרי, השחקן עזרא כפרי. השניים הם גם הוריה של האמנית איוה כפרי.

מטעם הסוכנות נמסרה הודעה על פטירתה: "פרי שלנו אהובת ליבנו, הלכה היום מאיתנו, כשהיא מוקפת בבתה, בעלה, משפחתה והשחקנים והאמנים שלה שאהבו אותה, איתם עבדה ואותם טיפחה במשך שנים, שהייתה להם לא רק סוכנת אלא חברת אמת. יהי זכרה ברוך". כפרי הותירה אחריה בעל, השחקן עזרא כפרי; בת, האמנית אווה כפרי; ושני נכדים. היא נפטרה בבית החולים איכילוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן