זה הלוק החדש של אניה בוקשטיין?


לא ממש. בסך הכל מדובר בפאה שהיא שמה על ראשה כחלק מצילומי קליפ 

למרות התמונות המוזרות הללו שאתם רואים פה אנחנו יכולים להרגיע אתכם ולספר שאניה בוקשטיין לא שינתה את המראה שלה אלא חבשה פאה לטובת צילומי קליפ. בלי קשר, בסוף השבוע הגיעה הזמרת לחגוג בנשף שערכה התקליטנית דלית רצ'סטר ברידינג 3 כשהיא עם שיערה הטבעי. כזכור, הזמרת הוציאה בשבוע שעבר את הסינגל והקליפ החדש שלה "דופק", שנה אחרי שהוציאה את הסינגל האחרון שלה "סימן".

מה שהצליח בעיקר למשוך את מרבית תשומת הלב התקשורתית, הוא לא השיר עצמו והיכולות הווקאליות שלה, אלא התספורת הבלונדינית הקצרה אותה השיקה בקליפ.  בשלב הראשון הזמרת העלתה תמונה עם המראה החדש לרשתות החברתיות והיו כאלה שחשבו שזו פאה וחלק טענו כי זה מראה חדש לטובת הקליפ. כשהיא הגיחה עם הבלונד להופעה של ג'ניפר לופז, כולם חשבו שמדובר בתספורת חדשה.

שנה אחרי שהוציאה את הסינגל האחרון שלה, "סימן", אניה בוקשטיין חזרה עם שיר חדש בשם "דופק", אותו היא כתבה והלחינה בעצמה. השיר ממשיך את הקו המוזיקלי הקצבי שאניה הציגה באלבומה האחרון "רוקדת", שבין היתר כלל את שיתוף הפעולה המצליח שלה עם עופר ניסים. בכלל תקופה טובה עוברת עליה כאשר ב2019  היא שיחקה בסדרת הטלויזיה "הקבר" ובסדרת הטלויזיה "המדובב " לערוץ יס. לפני כן שיחקה בפרק אחד בסדרה האמריקאית "גאון" של נשיונל ג'יאוגרפיק בו גילמה את מרגריטה קוננקובה, בכיכובו של ג'פרי ראש כאלברט איינשטיין

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן