לפני החתונה: שיר אלמליח עברה הפלה


שיר אלמליח ובעלה מייקל זנזורי עברו הפלה כשהיא הייתה בחודש השלישי להריונה

לא הרבה זמן חלף מאז שהדוגמנית שיר אלמליח התחתנה שוב פעם, כעת לאיש העסקים, מייקל זנזורי. ההיכרות בין השניים הייתה קצרה במיוחד ונמשכה 11 חודשים, אך בסביבתם היה ברור מהרגע הראשון כי מדובר באהבה אמיתית שהתגבשה לכדי קשר רציני ואוהב. למרות הכל נודע כי הדוגמנית עברה הפלה לאחרונה לצערה הרב כאשר הייתה בחודש השלישי להריונה.

חבריה סיפרו כי לפני החתונה היא נכנסה להריון ועברה הפלה שמן לא רב לפני הטקס. השניים איבדו את ההריון ועברו הפלה. הרגע המצער קרה כשהשניים היו במהלך חופשה זוגית ברומא, שם היא הגיעה לבית החולים, עברה את התהליך והחלה את ההתאוששות. בזמן שעבר מאז אותו רגע עצוב, השניים הצליחו לשמור על הנושא האישי והרגיש לעצמם, אך היום, לאחר תקופת התאוששות הם משוחחים על כך בפתיחות עם מקורביהם.

למרות האכזבה אלמליח ציינה שתמשיך לנסות להכנס להריון בהמשך מאחר ושניהם חושבים על העתיד המשותף כמשפחה. השניים החלו לפנטז על העתיד החדש שלהם כהורים טריים ואף שיתפו בכך את המעגל הקרוב של בני המשפחה וחבריהם. שיר אלמליח מסרה: "מדובר במשהו אישי ולכן מעדיפה לא להתייחס לזה. תודה רבה על הדאגה אנחנו עם הפנים קדימה". בינתיים היא תנסה להמשיך לקטוף עוד קמפיינים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן