עצוב: אריק סיני הודיע שהוא פושט רגל


הזמר אריק סיני, העלה אמש פוסט קצר בעמוד הפייסבוק שלו: "לא נשארה לי שום ברירה, רק ללכת להליך פשיטת רגל".

כידוע, בעבר סיפר סיני כי הוא סבל מבעיות כלכליות. מקורבים לו אמרו לכאורה שהוא נמצא בחובות, מתקשה לעמוד בתשלומים והגיע להתמוטטות כלכלית ונפשית. הוא ממשיך להופיע אבל למרות שהוא מקבל את אהבת הקהל, הוא הגיע לקשיים כלכליים וזה גמר אותו.

סיני ענה למגיבים הרבים על הפוסט שהביעו דאגה ממצבו הכלכלי, ולא כתב פרטים נוספים. מטעמו נמסר לאחר מכן: "אריק סיני, מהאומנים הגדולים והחשובים במוזיקה הישראלית שחגג השנה יום הולדת 70, נקלע לקשיים כלכליים על אף ההופעות הרבות שהוא מקיים. הפוסט שאריק כתב בפייסבוק נובע מכאב מאוד גדול שאריק נמצא בו וסוחב איתו כבר תקופה".

עוד הוסיפו נציגיו: "מדובר באומן חרוץ שלא מפחד מעבודה קשה, שאוהב לעבוד ובעיקר מייחל לצאת במהרה מהמצב הזה. הוא מודה לכולם על הדאגה והאכפתיות". גם יו"ר אמ"י יענקל'ה מנדל, הגיב: "אני רוצה לחזק את חברנו אריק סיני. לא פשוט לאמן לצאת בהודעה שכזו בפומבי. אבל המקרה של אריק סיני הוא לא מקרה יחיד ולצערנו אנחנו באמ"י נתקלים במקרים כאלה יום יום, מצד אמנים שחוששים להיחשף בשמם ושחלקם הגיעו לפת לחם על אף שהם חתומים על נכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית. לכל אמן יש גם אחריות אישית להתנהלות הכלכלית שלו, אבל לא ניתן לנקות גם את המדינה מאחריות למצב של אמניה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן