בגד בה? אליאב מנסה להחזיר לזרועותיו את דנית


לפורטל נודע שאליאב שלח לדנית מכתב התנצלות – איך זה יגמר?

אחרי שירדה למחתרת נפגשה אמש דנית גריברג עם סיגל מ-2025 בקלינקה הפרטית שלה ושל אליאב. לפורטל נודע שלמרות שהשניים בדרך לרבנות אליאב עשה צעד נוסף במטרה להשאיר את דנית איתו. הוא שלח לה מכתב התנצלות במטרה שתחזור אליו וצירף אליו גם פרחים, כן שוב פעם – האם זה מה שיציל את הקשר? בקרבתה של דנית קיימת סקפטיות ולא עושה רושם שהיא תיקח צעד אחורה.

כזכור, אחד הזוגות הצמודים ביותר בשנים האחרונות, דנית ואליאב, החליטו להתגרש. הזוג נפרד במפתיע לפני כחודש, דווקא אחרי חופשה משותפת בה נראו צמודים מאוד. בשבועות האחרונים ניסה אליאב לחדש את היחסים, אך דנית לא נענתה והיא החליטה גם להיעלם לזמן מה ולא הגיעה יותר לאירועים מתוקשרים. בשלב מסוים אף לא ענתה לשיחות והודעות בנייד הפרטי שלה.

חודש של פרידה כבר עבר וניסיונות מסוימים בין השניים להגיע לעמק השווה, עלו בתוהו. השניים הכירו בתוך בית האח הגדול, ביחסים שנפתחו דווקא בריב גדול. לאחר מכן, הם התקרבו דווקא מחוץ לבית והרחק מהמצלמות, אז הפכו לזוג באופן רשמי בצורה די מהירה. בחשבון האינסטגרם של שניהם ניתן למצוא הרבה מאוד תמונות שמחות, ובהמשך השניים אפילו פתחו עסק משותף בתחום הקוסמטיקה. זה לא החזיק מעמד, אמנם העסק עדיין פעיל אך הקשר לא ממש, בלשון המעטה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן