ליהיא גרינר הגיעה לחקירה במשטרה


אחרי הוידאו שפורסם נגד השוטר שנתן לה דו"ח – הגיע שלב החקירה

הפרשה מסתעפת: הבלאגן של ליהיא גרינר ממשיך לצבור תאוצה והבוקר הכוכבת התייצבה הבוקר בתחנת המשטרה בכפר סבא עם עורך דינה, יומיים לאחר שיצרו עמה קשר וזימנו אותה לחקירה. גרינר כזכור, אחזה בזמן הנהיגה בטלפון נייד וקיבלה דו"ח של 1000 שקלים ולא מעט נקודות. גרינר העלתה סדרת סרטונים בהם העליבה את השוטר וכינתה אותו "תימני קטן ומסריח שדומה לתחת שלי". לטענתה היא אמנם מחקה אותם כעבור כמה דקות ספורות, אך זה היה מאוחר מדי.

הסרטים הם הפכו במהרה לוויראליים, ועל אף שהתנצלה והסבירה כי גם בן זוגה תימני, אנשים ממשיכים להאשים אותה בגזענות ובהתייחסות לא נאותה לשוטר. אותו אחד לא עצר בכך והחליט להגיש מכתב תביעה לגרינר על סך רבע מיליון שקלים בגין לשון הרע בגין העלבת עובד בציבור. ההתנצלויות של השורדת לא עזרו לה והבוקר התייצבה גרינר במשטרה לתת עדות וחקירה.

בתחילת השבוע השוטר שלח מכתב מעורך דינו, בו הוא דורש ממנה פיצוי אך כעת דווקא גרינר היא זו שתובעת את השוטר בדרישה לפיצויים ע"ס 300 אלף שקל, בטענה כי הפר את פרטיותה. עו"ד בן מעוז המייצג את גרינר אמר לאחר החקירה: " מוטב שמשטרת ישראל תשוב לעסוק בדברים החשובים ותניח לסיפור הזה, כפי שהייתה עושה אילו היה מדובר בכל אחד אחר. גרינר מסרה התנצלותה ובכך זה היה צריך להסתיים. החקירה הזאת היא המשך ישיר של הקמפיין התקשורתי שמשטרת ישראל מנהלת על גבה של גרינר. כמונו, גם משטרת ישראל יודעת היטב שהדברים שנאמרו לא מהווים עבירה פלילית ולמעשה מדובר בחקירת ראווה בלבד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן