החדשה של בן אל תבורי: כוכבת ריאליטי מקסיקנית


הזמר הגיע להופעה של עומר אדם לצד קרימה פינדטר, כוכבת ריאליטי גדולה במקסיקו. האם העסק יהפו לקבוע?

בן אל תבורי הוא אמנם אב לילד בן פחות משנה, אך נראה שהוא מוכן כבר למערכת היחסים הבאה שלו. נראה שבן אל שם את פרודתו ואם בנו, אורטל עמר, מאחוריו וכבר אמש (רביעי) היה ניתן לראות אותו עם בת זוג חדשה בהופעה של עומר אדם בפארק הירקון. אז מי היא הבחורה החדשה? ובכן, מדובר בכוכבת ריאליטי מקסיקנית בשם קרימה פינדטר.

פינדטר התפרסמה בפורטוגל בעקבות תוכניות ריאליטי בהם השתתפה והיא נמצאת בישראל כאורחת של משרד התיירות כחלק מאירוח של משלחת ידוענים דרום אמריקאיים, בינהם נמצא גם קוקו מאחיו מ"המורדים". פינדטר מחזיקה בחשבון אינסטגרם פופולארי מאוד, עם מעל ל-3.4 מיליון עוקבים, ולאורך כל הערב העלתה תמונות וסטוריז עם תבורי בו הם נראים קרובים מאוד. השניים שתו אלכוהול יחדיו, החזיקו ידיים ואף רקדו בצורה צמודה.

תבורי למעשה הציג את פינדטר באירוע מתוקשר מאוד, בו גם נכח בן זוגו המוזיקלי סטטיק עם ארוסתו שרית פולק. השניים אף המשיכו לאפטר פארטי ונראו צמודים מאוד לאורך כל התהליך. החום והלחות לא הפריעו לשניים להתגופף וליהנות יחד ולא נראה שתבורי מסתיר את העובדה שמדובר במישהי שהיא קצת יותר מידידה. יהיה מעניין לראות אם פינדטר אכן תישאר בארץ ותהפוך לבת זוגו הקבועה של תבורי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן