טוהר ואוולין חיימוביץ' חוגגים הולדת בת שנייה


הזוג המנצח של העונה הקודמת של המירוץ למיליון חוגג את הולדת בתם השנייה והעניק לה שם ייחודי

העונה החדשה של המירוץ למיליון יצאה לא מכבר לדרך, אך כוכבי העונה הקודמת ממשיכים להיות בכותרות. הזוג שזכה בעונה הקודמת, הכדורסלן לשעבר טוהר חיימוביץ' ואשתו אוולין, חוגגים את הולדת בתם השנייה ובחרו עבורה שם מאוד מיוחד. השניים בחרו בשם "שיינה", שהוא שם לועזי ודי מקורי, שלא כל כך נפוץ עוד בישראל. שיינה מצטרפת לאחותה בת ה-3 אניה, והיא מרחיבה את המשפחה, שחוותה טרגדיה גדולה בעבר.

כזכור, במהלך העונה גילה הזוג שהוא איבד בן בשם לני למחלה קשה והנושא מלווה אותם עד היום. את לני איבד הזוג כאשר הילד היה בן שנה וחצי בלבד, והסיפור המרגש של הזוג הגיע לכל בית בישראל, והפך הרבה מאוד אנשים לאוהדים של הזוג בדרך לניצחון בתוכנית. השניים, כאמור, הביאו ילדה נוספת לפני כ-3 שנים בשם אניה והם ממשיכים להרחיב את המשפחה.

לא ברור מה הניע את טוהר ואוולין לבחור בשם שיינה, אך מדובר בשם ייחודי, בדיוק כמו אניה. אוולין הודיעה על ההריון שלה בפוסט מרגש לפני כמה חודשים והודתה: "מרגישה מוקירת תודה, שלמה, כבדה, מרוגשת, עייפה ובעיקר חושבת מה אוכל מחר". כעת, היא פרסמה את תמונתה של הילדה בעמוד האינסטגרם שלה והוסיפה: "ברוכה הבאה לעולם המוזר שלנו, מיס שיינה חיימוביץ'".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן