אלין כהן וטום שלח משיקים את הזוגיות החמה שלהם


אושיית הרשת השיקה את קולקציית משקפי השמש שלה מבית אופטיקנה והביאה את החבר החדש ומשפחתו

חדשות מסעירות מגיעות היום מאחת מכוכבות הרשת הגדולות ביותר בישראל. אלין כהן, שבנתה את עצמה באינסטגרם והשיקה רשת טיפוח מצליחה, השיקה אתמול (ראשון) גם בן זוג חדש. כהן, כאמור, נפרדת מעולם הרווקות וחובקת בן זוג חדש, שהוא גם בן של סלב. את בן הזוג החדש הציגה כהן בהשקה של קולקציית המשקפיים החדשה שלה למותג seven מבית אופטיקנה. כהן משמשת גם כפרזנטורית של הרשת, והיא הגיעה לשם עם הבויפרנד החדש – טום שלח.

אם שם המשפחה מצלצל לך מוכר, אז אכן מדובר בבנו של כדורגלן נבחרת ישראל ומכבי תל אביב לשעבר – אמיר שלח. הזוגיות היא אינה טרייה, אלא רק ההשקה שלה לתקשורת. כהן ושלח מנהלים בחודשיים האחרונים קשר הדוק וצמוד, אך עושים זאת הרחק מאור הזרקורים. אתמול, סוף סוף, החליטו השניים להגיע יחד לאירוע היוקרתי, מה שמראה על כוונות רציניות, שכן כהן הזמינה לאירוע גם את בני משפחתו של שלח, ששמחו להגיע.

לא רק שלח הגיע לאירוע, והיו לא מעט סלב שהגיעו לפרגן. ליהיא גרינר, שרק השבוע השתתפה בגמר הישרדות והספיקה גם לספק שערורייה אחרי שקיללה אמש שוטר שנתן לה דו"ח והעלתה זאת באינסטגרם. גרינר נמצאת גם בחודש מתקדם להריונה. עוד הגיעו: אירית רחמים, הדוגמנית גל גברעם (שהגיעה אחרי חופשה משותפת עם השף טום אביב), ירדן ויזל, אן זיוי, אסף גורן (ללא שירן סנדל) והדוגמנית רומי עפרון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן