3 נערות מהפרשה תובעות את אייל גולן


שלוש הנערות בפרשת אייל גולן שוקלות להגיש תביעת נזיקין על סך מיליוני שקלים.

הנערות בפרשת אייל גולן שוקלות להגיש תביעת נזיקין על סך מיליוני שקלים נגד אייל גולן, אבא שלו, דני ביטון, אביו ואולי גם נגד מעורבים נוספים בפרשה. כך נחשף באתר "המקום הכי חם בגהנום". מקורבים לתחקיר חשפו כי השלוש שכרו בחודש החולף את עורכת הדין רותם אלוני כדי שתייצג אותן. כזכור, התחקיר עורר הדים רבים ואייל גולן עשה הכל כדי שהוא לא יתפרסם מול כל האומה.

לצערו זה לא הלך לו ממש ובית המשפט הכריע שהסרט ישודר לציבור. הנערות הפכו לשם החם בפרשה הזאת מאז הסרט יצא לאור. גורמים מנסים לאיים עליהם בעקבות הגילויים החדשים, בעיקר ההפתעה של אותם גורמים היא העובדה כי רק לפני שש שנים הם הכחישו את הדברים ודווקא כיום הן החליטו לצאת עם זה לתקשורת, משל היו.

מי שהייתה אז אמונה על התיק היא עו"ד לבנת שאף ניגשה לשוחח עם אורלי וגיא על הסיפור שנסגר בזמנו מחוסר ראיות. בקרב מקורבי הנערות נמתחה ביקורת קשה על משטרת ישראל מאחר והיא הדליפה את דבר החקירה הסמויה לתקשורת, דבר אשר פגע בסיכויים להגיע לחקר האמת מאחר והחשודים החלו להעלים ראיות. על פי עורכת הדין היה שיבוש ראיות שלדעתה אולי הוביל לכך להעלמת את הסמים שהיו להם בבית כפי שעלה מהאזנות הסתר. כזכור, גם הסרטונים נמחקו ועדויות תואמו. האם שלושת הנערות יזכו במשפט? נמשיך לעקוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן