בעל עסק מוכר בת"א נעצר בחשד למעשים מגונים בקטינה


האדם, בן 65, התנפל על פי החשד על הצעירה בדוכן מזון מהיר בעיר ומנע ממנה לעזוב. הוא נעצר ומעצרו הוארך

פרשה מזעזעת נחשפה היום (חמישי) הנוגעים לבעל עסק ידוע מתל אביב. האדם, שמחזיק עסק מוכר בתל אביב ואף כיכב בעבר בסדרת טלוויזיה מוכרת, נעצר הלילה בחשדר לביצוע מעשים מגונים בקטינה. בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר את מעצרו של האעש עד ליום ראשון. שופטת בית משפט השלום בתל אביב, יעל פדלסקי, הטילה צו איסור פרסום על שמו ועיסוקו של החשוד.

על פי החשד, הנערה הגיעה לדוכן מזון מהיר ברחוב אבן גבירול שבתל אביב, אז החשוד התנפל עליה, ביצע בה מעשים מגונים ואף מנע את יציאתה מהמקום. הצעירה מיהרה להגיש תלונה במשטרת תל אביב, שעצרה את החשוד באופן מיידי. גורמים במרחב ירקון אומרים כי החשוד טרם נחקר ובכוונתם לבדוק את מצלמות האבטחה במקום ולעמת אותו עם כל הממצאים.

החשוד, אדם בן 65, הוא דמות מוכרת בתל אביב, ואף כיכב במשך שנים רבות מעל מסך הטלוויזיה בתכנית מצליחה. בהמשך היום הוא יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו על פי בקשת המשטרה. הפרשה מתווספת למספר פרשיות מזעזעות לאחרונה בנושא פדופיליה ומין, כולל אונס בת ה-7 ופרשת השר חיים ליצמן, שעזר לכאורה למספר עברייני מין מהמגזר החרדי כדי לקבל הקלות והטבות בתקופת מאסרם ו/או שיקומם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן