כוכב קטנטנות בברזיל נרצח ע"י אביו של חברתו


רפאל מיגל בן ה-22, שהתפרסם כפאסוקה בתוכנית הפופולארית בברזיל, נורה למוות עם הוריו. המשטרה רודפת אחרי החשוד

רצח משולש מזעזע בימים האחרונים את ארגנטינה. השחקן רפאל מיגל, שהתפרסם בזכות תפקידו בגרסה הברזילאית של הסדרה הפופולארית קטנטנות ובמגוון פרסומות, נרצח ביחד עם הוריו, ככל הנראה על ידי אביו של בת זוגו. מיגל שיחק בטנלובלה את תפקידו של פאסוקה, יתום שמוכר דיסקים מזויפים, כאשר בתחילת הסדרה מוצג כדמות שלילית, אך במהלכה הוא עובר תהליך ומראה לצופים את הצדדים הטובים שקיימים בו.

החשוד ברצח, פאולו קופרטינו מתיאס בן ה-48 לא ראה בעין יפה, על פי הדיווחים, את הקשר של השחקן עם בתו בת ה-18, איזבלה טיברצ'אני, ולכן רצח את מיגל ואת הוריו ביום ראשון האחרון. מתיאס הצליח להימלט וכעת כוחות משטרה גדולים נמצאים בעקבותיו. אתר החדשות הגדול בברזיל, O Globo, מדווח כי טיברצ'אני חזרה לביתה עם בן זוגה בן זוגה בן ה-22 ומשפחתו כדי לשוחח עם אמה על הקשר של הזוג, כאשר מיגל והוריו הגיעו מתוך כוונה להראות לאמה של הנערה שהם משפחה טובה שלא תזיק לבתה.

במקביל, אביה של איזבלה המתין להם מחוץ לבית, דבר שהפתיע אותם מכיוון שהוא לא גר עם איזבלה ואמה, ביקש מבתו להיכנס פנימה בזמן שדיבר עם מיגל ועם הוריו, וכאשר נכנסה לבית החל לירות בשלושה. לפי הדיווחים, "מתיאס הגיע חמוש וירה בשלושת הקורבנות שהיו בכניסה לבית, הקורבנות מתו במקום". טיברצ'אני מסרה עדות למשטרה במשך שעתיים ומקורביה אמרו שהם מקווים שהצדק ייעשה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן