אחרי הפריצה והאיומים: בלה ת'ורן העלתה את תמונות העירום שלה לרשת


הכוכבת התמודדה בצורה שונה עם האקר שאיים עליה, והעלתה את ההתכתבות ביניהם והתמונות: "הנה הציצים שלי, לך ת*****"

הכוכבת ההוליוודית בלה ת'ורן היא אינה הכוכבת הראשונה שתמונות עירום שלה דלפו לרשת בעקבות פריצה של האקר, אך היא בהחלט בחרה בדרך מיוחדת להתמודד עם הנושא. אחרי שההאקר איים עליה במשך 24 שעות כי יפרסם את תמונותיה אם לא תשלם לו, היא בחרה לפרסם את התמונות בעצמה בטוויטר, ובכך לפתור את הנושא.

ת'ורן פרסמה מספר תמונות פרובוקטיביות וכתבה: ""ב-24 השעות האחרונות מאיימים עלי באמצעות תמונות עירום שלי. אני מרגישה מגעיל, אני מרגישה שצופים בי, אני מרגישה שמישהו לקח ממני משהו שרציתי שרק אדם מיוחד אחד יראה". בנוסף, היא צירפה גם צילום מסך של ההתכתבות, בו מופיעות התמונות וצילומי המסך של מספר סרטונים ללא צנזור וביניהן מודיע העבריין: "יו בלה! יש לי את כל הסרטונים!". ת'ורן הגיבה להאקר: "מרגיש כל כך מוזר לראות מישהו מסתכל לי על החומרים האישיים שלי"

ת'ורן המשיכה: "הוא שלח לי תמונות עירום של סלבס אחרות, והוא לא יפסיק בזה. אני מוציאה את זה כי עכשיו זו ההחלטה שלי, ואתה לא יכול עוד לקחת ממני שום דבר. אני אשן טוב יותר הלילה בידיעה שלקחתי בחזרה את הכוח שלי", הצהירה השחקנית, שגם הוציאה לאור את ספרה הראשון בימים האחרונים". ת'ורן סיכמה: "הנה התמונות שאיתן הוא איים עלי. במילים אחרות – הנה הציצים שלי. אז לך תזדיין, ושיזדיינו 24 השעות האחרונות שביליתי בבכי במקום לחגוג את הספר שלי ולקדם אותו. אה כן, וה-FBI יהיו אצלך בדלת בקרוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן