רוסלנה עוברת לגור עם החבר


רוסלנה ואיתי פז יעברו בקרוב מאד לגור יחד בדירה חדשה

אחרי שסיפרנו לכם שרוסלנה רודינה ערכה את ארוחת חג הפסח האחרון באיחוד משפחות, בביתם של משפחתו של בן זוגה, איתי פז, יחד עם משפחתה ובנה יאן, כעת אפשר לחשוף כי היא ובן זוגה, איתי פז בדרך לעבור לדירה חדשה ביחד עם הילד. בשנה וחצי האחרונות רוסלנה נמצאת בקשר יציב עם בחור בן גילה, עליו היא שומרת הרחק מאור הזרקורים ומכלי התקשורת ואפילו מהאנשים הסובבים אותה.

כזכור, מאז שהיא נפרדה מאאיל גולן, גרה רוסלנה ברמת גן והיא מתכוונת להישאר שם, בעיקר בשביל להעניק יציבות ליאן , הבן שלה. רוסלנה ואיתי פז כבר פנו כבר למספר מתווכים בר"ג ומחפשים אחר הבית הפרטי המושלם שיכלול בין חמישה לשישה חדרים עבורם ועבור יאן. עם זאת היא גן שואפת לגינה מטופחת, עבור הכלב שלהם, חדר נוסף למשפחה המתרחבת. השניים מחפשים דירה ומתכוונים לעבור לשם לפני תחילת שנת הלימודים הקרובה, כך שיאן יעלה לגן עירייה ומוכן לשינוי.

מעבר לדירה חדשה ומרווחת מספיק עבור משפחתה החדשה. בן הזוג של רוסלנה כבר הכיר מזמן את יאן גולן, בנם המשותף שלה ושל אייל גולן. השניים עדיין לא יוצאים מהבית ביחד, רק לחופשות. בכל אופן, אחרי שפקדה את בית המשפט לענייני משפחה במסגרת הליך המשפטי שהיא מנהלת עם האקס ואב בנה אייל גולן, רוסלנה רודינה כבר העבירה הילוך עם החבר, איתי פז. שיהיה בהצלחה בחיפושים מותק.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן