אייל גולן מחליף גלגל לחברות של דניאל

חברות של דניאל גרינברג נתקעו עם פנצ'ר, אייל גולן עזר להן להחליף

הזמר הלאומי ממשיך להרשים את דניאל גרינברג ואמש הוא נצפה בצדי הכביש לובש אפוד צהוב, מחליף גלגל ועוזר לחברות של דניאל גרנברג לצאת מצרה לא קטנה באמצע הלילה. אז מה מסתבר? שכנראה אייל גולן הוא לא רק זמר מצליח, איש עסקים, איש משפחה ובן זוג מרשים, אלא גם ג'נטלמן ומומחה להחלפת פנצ'רים בגלגלים.

כל מי שנסע אתמול ברכבו וחשב שדמיין שראה את אייל גולן יכול להרגע ולהבין כי הוא באמת ראה נכון וזיהה את הזמר. גולן עמד בכללי הבטיחות, ענד על עצמו אפוד זוהר בשביל לבלוט בכביש והחליף במהירות ויעילות את הגלגל המפונצ'ר באחד רזרבי והשאיר את הבנות מופתעות מהיכולות המרשימות. מה עשתה דניאל אתם לבטח שואלים, אז ככה: היא דאגה לתעד את המאורע ולהעלות לרשתות את הביצועים של הצמוד שלה. הוא ממש הפך לגיבור היום של חברותיה אז היא מצאה לנכון לפרגן לו ובענק.

גרינברג לא לכלכה את הידיים ונתנה לגולן לעשות את העבודה. הזוגיות בין השניים ממשיכה להראות ניצוצות והבקשה של דניאל לסייע לחברותיה נענתה בחיוב כמובן על ידי הזמר. לא רק זה לטובת דניאל אלא כמובן גם השלת השומן העודף, אז כזכור הזמר המאוהב החליט לסגור את הפה ולהיראות בשיא שלו.  חברתו שומרת על אורח החיים ותזונה בריאה וכנראה שגם זה השפיע עליו ולאחרונה הוא נהנה מכך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן