"פתאום לא יכולתי ללכת ולא להגיד שום דבר"


צביקה פיק מדבר על הקושי בבגידת הגוף, על ההתמודדות עם החיים שהשתנו ועל רגעי חוסר האונים

לפני כשנה הזמר צביקה פיק חש ברע במהלך טיסה מלונדון לישראל. המטוס עצר בדרך בוינה, ופיק פונה לטיפול בבית חולים בעיר. ההופעות שלו שהיו אמורות להתקיים הערב לא התקיימו והיה חשש גדול לשלומו בקרב מעריציו ומשפחתו. שנה אחרי, הוא מספר לראשונה על השנה שעבר מאז האירוע: " הלכתי לישון, קצת עייף. פתאום הדיילת העירה אותי. היא אמרה, 'אתה בסדר?'. אמרתי לה, 'כן'. חשבתי שאני עייף מאוד. אמרתי לה, 'מה, מה מטריד אותך?' והיא אמרה: 'לא יודעת, משהו לא בסדר'".

פיק המשיך:" הטייס החליט לעצור את המטוס ואני הלכתי לבית חולים לעשות בדיקות. זה לא נעים פתאום באמצע הלילה להיות לבד בבית חולים, אבל הבנתי שאנשים רוצים לעזור לי. פתאום לא יכולתי ללכת ולא להגיד שום דבר. הביאו אותי לחדר בדיקות. חיכיתי הרבה זמן ולא היה אף אחד. מסדרון שומם. אני רציתי לשירותים ואף אחד לא היה, אין לי קול לקרוא למישהו והזמן עובר. זה היה פשוט נורא, זה השפיע עלי מאוד".

על הרגעים שאחרי הדרמה: "בהתחלה לא ידעתי איך זה יהיה. אני לא בכיתי, אבל זה רע מאוד. האירוע לא תמיד נגמר בזה שמדברים, יש מקרים שלא מדברים יותר אף פעם. פגשתי אנשים שלא מדברים. קראתי את כל השמועות. זה לא מצחיק, זה עצוב. יש אנשים עם לב רע".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן