הגולש שהרגיז את נעמה קסרי

תגובה פוגענית של גולש הצליחה להרגיז את נעמה קסרי

השורדת, נעמה קסרי, ניצלה את עמוד האינסטגרם המרשים שלה כדי לגלות אמפטיה, חיזוק והזדהות עם תושבי הדרום שספגו הפגזות בתחילת השבוע, קסרי ניסתה לחזק את ידיהם עם סרטון שהעלתה לסטורי שלה. במהלך הצילומים היא הזמינה את עוקביה לעקוב אחר עמוד   שמסקר את המצב בדרום ותיארה את התחושות שלה.

בין היתר היא כתבה:"אנחנו נמצאים פה במרכז וכל כך מנותקים ולא מבינים בכלל מה עובר עליהם. זה מטורף לחשוב שזאת נסיעה של שעה מתל אביב, וזה פשוט אזור מלחמה. אני הייתי שם בצוק איתן וזה היה הזוי מבחינתי. אז תיכנסו לדף שלהם ובואו לפחות נתמוך ונזדהה איתם". הסתבר שלא כולם אהבו את הסטורי ואחד הגולשים התנגח בה.

"יאללה יא'בת זונה, כמה צביעות יש לך על הפנים. תישארי, תישארי בתל אביב". קסרי הופתעה לקרוא את הדברים של הגולש במיוחד לאחר המסר החיובי של הסרטון שהעלתה, אפשר להבין את גודל ההפתעה שלה, כשקיבלה לפתע הודעה תוקפנית מצד גולש. למרות זאת קסרי שיתפה את תגובתו הקשה של העוקב וענתה לו:"אני מבינה את הכעס שלך וגם את התסכול. לא אני בחרתי לך איפה לגור ובטח לא אני יורה עליך טילים! רק רציתי להעלות את המודעות עבורכם ולהראות תמיכה. עצוב לי בשבילך שאתה כל כך כועס ועוד יותר עצוב שאתה לא יודע לקבל אהבה. שולחת לך חיבוק. בסיטואציה אחרת הייתי גם מחנכת אותך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן