מאוהבות: הודיה וסיגל עברו לגור יחד


עכשיו זה רשמי: הקשר בין הודיה לסיגל עולה שלב משמעותי – הן מאוהבות ובקשר רומנטי

כמעט שלושה שבועות מאז שעזבו את העיר הודיה וסיגל אפשר לספר באופן רשמי שהשתיים מנהלות בימים אלה מערכת יחסים רומנטית ולא מסתירות את זה מהסביבה. מקורבים לזוג הודיה וסיגל דיווחו שהן מבלות את זמנן הפנוי ביחד וכל הסובבים אותן כבר יודעים ומפרגנים על האהבה הגדולה שלהן.  פרט לכך אפשר לדווח כי הן עברו לגור יחד באזור השרון    והאהבה ביניהן פורחת בגדול.

נראה כי המרחק הפתאומי שנוצר בעקבות סיום התכנית הביא אותן לקחת את הקשר צעד אחד קדימה ולאחרונה הן אף הגיעו יחד לקליניקה של דנית גרינברג, שם הסירה סיגל קעקוע שעשתה. מי שהיה בקליניקה סיפר שראה את השתיים מאוהבות כמו שאפשר לראות בתמונות. הקשר בין השתיים התהדק לאחרונה ואחרי שיחה לילית מעניינת במיוחד שהייתה בתכנית 2025, החברות הטובות סיגל תמם והודיה כהן התנשקו.  הכל התחיל מבילוי ארוך אצל רד הברמן ונשיקה מקרית בין הודיה לרומי. בסך הכל לא צעד מרעיש עם כל הנשיקות החבריות במיוחד שכבר הספקנו לראות בגזרה הנשית בעיר הזאת.

לאחר מכן המצב התחיל להיות קצת מבלבל, סיגל זיהתה קנאה קלה מהצד של הודיה והעמידה אותה מול המציאות שמחכה להן בחוץ. עם כל זה הודיה עוד יכלה להתמודד. כשסיגל הגדירה את הקשר ביניהן כאחיות החל הקשר לצבור תאוצה עד אשר בין השתיים הגיעה נשיקה מפתיעה. כבר אז היו בטוחים שמדובר בתחילתו של רומן חדש, ועכשיו אחרי חודשיים אפשר לומר שזה אכן כך.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן