קורל סימנוביץ פרסמה ביום השואה תוכן שיווקי


הדוגמנית שיתפה פוסט שיווקי בערב יום השואה וספגה תגובות זועמות מהגולשים

קורל סימנוביץ העלתה פוסט שיווקי ביום השואה ועוררה את זעמם של הגולשים. יום השואה הוא יום זיכרון חשוב לעם ישראל והגולשים לא אהבו את זה: "הצביעות הזאת ערב יום השואה אז לא להעלות תמונה ולא לחייך ולא לשמוח? כל יום צריך לזכור מה קרה, וכל יום צריך להראות לעולם שהיהודים חזקים! חיים! נושמים! מצליחים! נהנים! בריאים! קורל תמונה מהממת! תמשיכי להצליח ולעשות גאווה לישראל".

תגובה אחרת נכתבה: "בושה וחרפה. יום השואה של מי שחירף את נפשו כדי שאת ה"סלבית" תישארי לחיות פה, וזה התשובה שלך להם? תמונה מקרוסלה עם חיוך של חתונה? טיפה אנושיות!". אחרת הוסיפה: "אני לא חושב שהלינץ הזה יעזור לכם והיא תוריד את התמונה, כולנו יודעים שזה לא מתאים וגם היא אני בטוח ועדין בחרה לעלות, אבל אני חושב שזה שלה, לא חושב שהמתקפה הזו תורמת משהו… אתם יכולים לא להתייחס ולא לעשות לייק וזהו. אנחנו לא יכולים לומר לבנאדם מה לעשות ואיך להתנהל".

לסיכום היו תגובות מתונות יותר כמו: "יום השואה. לא מתאים שהעלת את התמונה אתמול! במיוחד שזה ערב יום השואה. מאכזב שיש אנשים שזה לא מפריע להם,להיות שמחים ביום שכזה. באמת נותנים לעולם לזכור שפשוט אי אפשר עלינו ואנחנו תמיד נשאר כאן ונחיה את החיים ואני בטוח שעצוב לה על היהודים שנספו אבל לא פחות חשוב זה להבין שהיום אנחנו נמצאים במקום הכי טוב שיכולנו להגיע אליו".

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן