הדסה מסיני תככב בפרסומת


הבחורה שכבשה את המסך בפסח בדרך לקמפיין מרשים

הדסה בניזרי בת ה-22 צפויה לככב בקרוב בקמפיין חדש של מותג הסלטים "מעדני מיקי", שיעלה ביום העצמאות הקרוב לרגל 70 שנה להיווסדו. בניזרי תחליף את השחקנית הילה סעדה, שהיתה הפרזנטורית של המותג המוכר. הדסה הספיקה לכבוש את מצרים, הפכה את חברתה הטובה אסתי לסוכנת שלה, הצטלמה עם מעריצים ישראליים בסיני, התראיינה לכל מקום שרק ביקש, הצהירה על הכוונות שלה לגבי תכניות ריאליטי.

הדסה בניזרי, היא מעצבת אופנה חרדית מירושלים, שבמקביל גם סטודנטית ללימודי טוענת רבנית. בניזרי ירדה בחול המועד האחרון לסיני והתראיינה מהגבול לעופר חדד. הראיון הפך לויראלי במיוחד וגרר אלפי תגובות ושיתופים, שהובילו את המפרסמים והמלהקים להבין את הפוטנציאל הטמון בה. עושה רושם שהיא מרוצה מדקות התהילה.

על הקמפיין אמרה:" אני שחקנית בנשמה. אני יודעת לדבר מול מצלמה, אני יודעת מה מביא רייטינג. זה עשה באזז תקשורתי הרבה יותר מוצלח מאשר אם הייתי עומדת עם פרצוף של עוף צלוי ומדברת על כמה חם לי וכמה זמן חיכיתי וכמה ישראלים מעצבנים יש מסביבי." כאמור, הקמפיין הראשון שלה כבר נקטף. ביום העצמאות הקרוב, בניזרי תככב בקמפיין החדש של מותג הסלטים "מעדני מיקי", שחוגג השנה 80 שנים להיווסדו. כל הכבוד לך הדסה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן