השלב הבא: אלירז שדה חושב על ילדים


הזוג שהתחתן לאחרונה כבר חושב על הילד הבא. מתי יגיע הילד הראשון של אלירז?

אלירז שדה ואילנית לוי התחתנו לא מכבר אחרי מערכת יחסים ארוכה ולמרות שללוי יש שני ילדים מהאקס, אייל גולן, נראה שהזוג הטרי טרם ויתר על הבאת ילד נוסף לעולם. אילנית התייחסה לאחרונה לסיכוי שתלד שוב ואמרה: "אני מאמינה שאלד שוב, לאלירז אין ילדים משלו, אז ברור שיש מחשבות. אומנם זה לא פשוט לגדל שוב תינוק כשהילדים כבר גדולים, אבל בעזרת השם – זה יקרה".

לאחר החתונה, ולאור העובדה שלאלירז אין ילדים, הצעד הבא נמצא מעבר לאופק. אלירז נמנע לאחרונה מלהתייחס להיתכנות של הבאת ילד לעולם עם אילנית, אך היא זו שדיברה על הנושא לא פעם ולא פעמיים. גם שדה וגם לוי בני 36 ולמרות שללוי יש ילדים בגיל העשרה, לא מן הנמנע שהם יחליטו להביא ילד נוסף, שיהיה הילד הראשון של המנחה שגם זכה בעונה השנייה של האח הגדול.

אלירז מבחינתו, היה עסוק לאחרונה בשערורייה גדולה במסגרת שידורי הליכוד טי וי, בה לעג בשידור לאמנון אברמוביץ'. לאחר השערורייה, יצא אלירז למילואים והתנצל הן פומבית והן בפני אברמוביץ'. אלירז התייחס לנושא ואמר: "אני באמת לא זוכר אם זה היה כתוב לי או לא. מה שברור זה שהמשפט הוא חלק מהסלנג שלי. כשלא הסכמתי עם טקסטים שכתבו לי, ביקשתי ושינו אותם. סימסתי לאמנון באותו ערב. והוא כתב לי, 'אין לי טענות אישיות כלפיך, אין לי טענות כלפי אף אחד'.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן