"אני לא סוגרת את החודש, רק הקייטנה של יאן עולה 4,000 שקל לשבוע"


רוסלנה מדברת: "אני קורעת את התחת כדי לפרנס את יאן. לא נופלים עלי מגשים של כסף". 

לצד דיוני בית המשפט רוסלנה מתרוצצת בין קמפינים ונכנסה לשותפות עסקיות שונות, עושה אודישנים לחו"ל ומשחקת בסדרות. כמו אצל זוגות רבים שנפרדים גם אצל איל ורוסלנה הפרידה הייתה ענין טעון במיוחד. בראיון היא סיפרה: "אני קורעת את התחת כדי לפרנס את יאן. לא נופלים עלי מגשים של כסף. אני עובדת מאד קשה כדי לספק לו רמת חיים שהוא  היה רגיל אליה".

עוד הוסיפה: "אני קמה ב4 לפנ"ב, נוסעת למרחקים,  מצטלמת 12 שעות 18 שעות זה לא פשוט. אני אישה חזקה אני חושבת, זה לא אומר שאני לא נשברת. יש לי רגעים שאני בוכה עם עצמי ואומרת איך אני שורדת את החודש הזה. קייטנה של שבוע עולה 4000 ש"ח תעשו חשבון, לא כולל גן צהרון עוד כלום. לא עשיתי אפצי 4000 ש"ח – זה הוצאות".

בימים אלו רוסלנה מחפשת דירה, היא רוצה לעבור לגור עם איתי פז, היחסים הולכים וצומחים: "בפסח נהיה אצל בן הזוג שלי, נאכל יחד. אני רואה חתונה איתו, אין ספק שזה הגבר שלי, זה מה שבטוח. הוא מחזיר לי את השקט שחיפשתי וזה הדבר הכי חשוב לי. הוא מדהים עם יאן הבן שלי  , זה גם חשוב לי. אני לא עוקבת אחרי דניאל גרינברג אבל שמעתי שהיא העלתה הרבה תמונות עם אייל גולן והילדים, אני פחות מתחברת לזה אבל יש לו אבא שצריך לדאוג לזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן