החתונה בדרך? דניאל ואייל גולן בקליפ משותף


צפו בקליפ החדש של אייל גולן בהשתתפות דניאל גרנברג

היום בבוקר הוציא אייל גולן אלבום כפול חדש לצד קליפ לסינגל "לונדון". הצילומים לקליפ נערכו בכיכובם של גולן וגרינברג. השאלה מתי? לא תאמינו אבל שוב הם שילבו בינזס עם פלז'ר כאשר הצילומים נערכו במהלך חופשה רומנטית של השניים בלונדון בחודש שעבר לרגל חגיגות יום הולדתה ה- 25. נראה כי היחסים בין אייל גולן לדניאל גרינברג הם משוה אמיתי לגמרי עבור הזמר שהחליט בפעם הראשונה לצרף לאחד הקליפים שלו את זוגתו הנוכחית.

כזכור, בעבר אייל גולן הקדיש לאילנית לוי את השיר "מלכת היופי שלי" ושיר נוסף לאחר הגירושים העוסק בפרידה, הילדים והזוגיות שלה עם אלירז שדה. חלק מהמילים בקליפ החדש: "אני אוהב אותך ולא אתן לך אף פעם ללכת. ושוב אותו חיוך מוכר אני יודע הכל יהיה בסדר תגידי מה איתך זה בגללי שסתם את מחייכת תיזהרי שלא ליפול כמו משוגע איתך תמיד רצים בגשם אני אוהב אותך ולא אתן לך אף פעם ללכת".

אין ספק שהבחירה בגרינברג לככב בקליפ שלו היא צעד חשוב בקשר שלהם. עם זאת חשוב לציין כי האלבום יצא מיד לאחר יום הולדתו של הזמר והפעם נראה שהוא מתכוון ללכת עד הסוף עם דניאל, בייחוד לאור הצעד המפתיע שהגיע עם הקליפ והשיר "לונדון" בו מככבת הדוגמנית שהיא גם בת הזוג שלו בחמשת החודשים האחרונים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן