בריטני ספירס אישפזה את עצמה בבית חולים פסיכיאטרי


הזמרת במצב נפשי קשה בגלל מצבו הבריאותי של אביה

בריטני ספירס אישפזה את עצמה במוסד פסיכיאטרי בשל מצוקה רגשית. היא צפויה להישאר במקום במשך חודש. הדיווחים מספרים שמצבה הנפשי הקשה ככל הנראה קשור למצבו הבריאותי של אביה, ג'יימי. פרט לכך, בשנה האחרונה אמרה ספירס כי ההידרדרות במצבו הבריאותי מקשה על חייה. עכשיו יש בהחלט הבנה.

רק בחודש שעבר הודיעה ספירס כי היא מקפיאה את סיבוב ההופעות שלה בלאס ווגאס בעקבות המצב של אביה, שתמך בה לאורך כל הדרך ועכשיו היא לקחה את העניין ללב ולנפש, כך שהיא נאלצה לאשפז את עצמה על מנת לא להגיע למצב בו הייתה לפני עשור.

בעיותיה הנפשיות של ספירס כבר נקשרו בשמו של אביה במשך השנים. ג'יימי ספירס, בן 66, נהפך לאפוטרופוס החוקי של כל נכסיה והכנסותיה של בתו אחרי שב–2008 קבע בית המשפט בארצות הברית שיש לאשפז אותה במוסד פסיכיאטרי בשל התמוטטות עצבים. באותה שנה כיכבה ספירס בעיקר במדורי הרכילות של הצהובונים. היא פיטרה את מנהליה ואת שומרי ראשה, נכנסה ויצאה כמה פעמים ממכוני גמילה מסמים ואלכוהול, התגרשה, אושפזה בכפייה, ביצעה עבירות תנועה וגילחה את ראשה. היא גם איבדה את המשמורת על ילדיה. בהמשך, התיר לה בית המשפט לבקר את ילדיה שלוש פעמים בשבוע.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן