"נפגעתי מבן אל, לקחתי כדורים, פחדתי להתמוטט"


אורטל עמר מדברת על הפרידה מהאקס בן אל תבורי: "משבר נפשי שלי, הרבה בכי".

האקסית של בן אל תבורי, פתחה את הלב בראיון: "משבר נפשי שלי, הרבה בכי. נפגעתי מהסרטון שלו עם הבחרוה מניו יורק. ממש כעסתי, צפיתי בזה מלא פעמים בריפיט. את מסתכלת על בן אדם שהיה בן הזוג שלך המון שנים ואת רואה שהוא שיכור. לא היה כיף, הוא התנצל על זה. גם לא היה לי פשוט שזה מול כל העולם".

עוד אמרה עמר כאשר הגיעה לרופא שלה :"אמרתי לו: 'אם אתה לא מביא לי משהו, אני מתמוטטת, אני אחטוף התמוטטות עצבים. אני לא מצליחה לישון, אני לא מצליחה לאכול, אני לא מצליחה לתפקד'. הוא הביא לי כדורי הרגעה, הביא לי כדורי שינה שבאמת לקחתי כמה פעמים וזה עזר לי. אני ובן חיינו ברמת חיים טובה, הוא תמיד פינק אותי, זה נכון. תמיד קנה לי, זה נכון, אבל לא, אני בטוחה שהוא לא חושב שאני גולד דיגרית. אם הייתי גולד דיגרית כנראה שלא הייתי מסכימה לחתום על הסכם ממון".

על האימהות: "זה היה חדש לבן להיות אבא ולי היה חדש להיות אמא. כל זה העמיס עלינו במערכת יחסים. לא ידענו איך להתמודד, אז זה הוביל אותנו לריבים, וזה פשוט התחיל להיות כדור שלג, לריב על דבר הכי פשוט וקטן, שבחיים לא חשבת שיבוא לכדי פרידה. ממש לא חשבתי שניפרד, אני לא חושבת שאף זוג שמביא ילד לעולם חושב שהוא ייפרד אחרי חודש וחצי. אנחנו ניפגש כל החיים ואנחנו נהיה בקשר כל החיים. יהיה לתו בר מצווה ואנחנו נבוא ביחד, הוא יתגייס ואנחנו נהיה ביחד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן