אנה ארונוב והארוס מתכוננים להרחבת המשפחה


הכוכבת ובן זוגה, שהכירו בתוכנית "לאהוב את אנה" ועתידים להתחתן בקרוב, חזרו מחופשה במלדיביים וכעת עוברים לבית גדול יותר בתל אביב. מתי תגיע התוספת?

התוכנית "לאהוב את אנה" הצליחה מעל המצופה כאשר הכוכבת, אנה ארונוב, פגשה את בחיר ליבה ותתחתן בקרוב עם אייל אלגבי, אותו הכירה מול כל המדינה במסגרת התוכנית. החתונה היא אחד מהאירועים המצופים ביותר על ידי הברנז'ה, ובינתיים, השניים מתכוננים כבר לשלב הבא. חודשיים בלבד עברו עברו מאז שאלגבי הבין שהוא ואנה זה לנצח והציע לה נישואים, אך השניים לקחו לא מזמן עוד צעד וכבר עברו לדירה גדולה יותר במרכז תל אביב, כדי שיהיה קל יותר כאשר המשפחה תתרחב.

השניים טרם פרסמו את התאריך ליום הגדול, אך זה לא מנע מהם לטוס לאחרונה לאיים המלדיביים כחלק מהכנה לירח הדבש. ארונוב, אגב, התייצבה היום (שלישי) באירוע השקה של הליין החדש של חברת פנדורה, ועדכנה שתאריך לחתונה עדיין אין, אך היא מחליפה את הדירה הקטנה שלה בדירה יותר גדולה, ליתר ביטחון. ארונוב, אגב, הגיעה לאירוע הנוצץ מיד אחרי שנחתה מהחופשה הזוגית הפוטוגנית של השניים ביעד הנחשק, ואף עשתה זאת אחרי בוקר לא פשוט שכלל נפילה וחבלות בכף היד וברגל, אותן קיבלה במהלך ריצה.

באירוע הנוצץ של חברת פנדורה, זכינו ליהנות מקולקציית האביב לצידן של השגרירות ארונוב, מור סילבר ההריונית וירדן הראל שחזרה לארץ הישר מהחופשה עם הבעל, עמרי שלום, בברלין. השלוש הפגינו חברות קרובה והצטלמו עם ולצד התכשיטים. ארונוב, אם שאלתם, הסתירה יפה את היד הפגועה.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן