רוסלנה רודינה נגד דניאל גרינברג: "אובססיבית"


רוסלנה סירבה לסולחה עם דניאל וקראה לה מעריצה אובססיבית

אחרי שרוסלנה חשפה שדניאל הייתה מסמסת לאייל גולן בזמן שהיא הייתה איתו בזוגיות, המלחמה ממשיכה: רוסלנה סירבה לסולחה עם דניאל וקראה לה מעריצה אובססיבית. האקסית של גולן לא רוצה לתת יד לשלום וסירבה לסלוח לדניאל על כך שלמרות שהיא היתה בקשר זוגי עם גולן, היא דאגה לסמס לו הודעות בלי לבחול באמצעים.

כזכור, רודינה וגולן היו בני זוג כמעט חמש שנים, בהן גם נולד להם בן משותף, יאן, אך לפני כמעט שנתיים השניים נפרדו. בחמישה חודשים האחרונים, גולן מתחזק זוגיות יציבה עם דניאל גרינברג, שגם הפכה כמתבקש למחוזרת על ידי התקשורת ובראיונות שהעניקה התייחסה להיכרות המוקדמת עם רוסלנה ובחלק מהמקרים אף טענה שהשתיים לא מכירות.

בראיון ששודר ב"ערב טוב עם גיא פינס" גרינברג התייחסה לאקסיות של גולן כשהיא אומרת "אני לא מסוג האנשים שא' יורקים בצלחת שהם אכלו ממנה, אני לא אתן לתקשורת להיכנס עד כדי כך פנימה גם כשמאוד מלוכלך". אחת מאותן אקסיות וגם אם בנו של גולן, היא רוסלנה בעצמה, בצילומי קמפיין לסופט טאץ', בו היא פרזנטורית אבל גם שותפה עסקית, הסבירה בדיוק מה דעתה על הדברים. האם אנחנו בדרך לקרב חתולות סוער או שגולן יצליח להביא לשקט בגזרת הבנות? נמשיך לעקוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן