יאיר נתניהו: "להחרים את מירי מסיקה"


בנו של ראש הממשלה תקף את הזמרת שמתחה עליו ביקורת

יאיר נתניהו לא עוצר: מירי מסיקה על הכוונת של בן ראש הממשלה והפעם בגלל שהיא מתחה עליו ביקורת. מסיקה העלה פוסט נגד יאיר וכתבה בין היתר: "…יאיר נתניהו, הבן החשוך של ראש הממשלה, שהרשה לעצמו להשתלח בנשיא המדינה ובעוד כמה על הדרך. ולא קראתי (אולי פספסתי) שום גינוי מצד ראש הממשלה או התנצלות בשם בנו שאולי, רק אולי הגזים הפעם".

עוד כתבה מסיקה:" יש דבר אחד שאני בטוחה בו ואלחם עליו תמיד והוא הזכות להביע דעה במדינה שהיא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. במדינה שלי! שלנו! לא יתכן מצב שבו כל אדם שאומר משהו שלא מתיישב עם הדעה הרווחת , מקבל איומים על חייו , תגובות אלימות ומכוערות ואין אף מנהיג מהימין אף לא אחד! שמגנה את התגובות , שמרגיע ואומר (לדוגמא ) שלמרות שהוא לא מסכים עם הדברים שנאמרו ( מצד רותם סלע לדוגמא) הוא מגנה כל תגובה אלימה ומתלהמת . שלמרות שהוא לא מסכים עם מה שנאמר , הוא מברך על האפשרות לנהל דיון, שזה בסדר ואף רצוי שאזרחים יביעו דעות מגוונות שאחרת אין נתקיים כמדינה דמוקרטית".

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו החליט להגיב לדברים וביקש להחרים את ההופעות של מסיקה: " אני קורא לכל ימני וימנית להחרים את מסיקה ולא ללכת להופעות שלה. הגיע הזמן שהאמנים האלה שרגילים לירוק לעם בפנים ואז להתפרנס מהם, ילמדו את הלקח. בחיים היא לא העלתה פוסט אחרי פיגוע. לא העלתה אחרי האונס והרצח המזעזע של אורי אנסבכר לא מזמן. היא שוכחת כנראה שרוב העם הוא ימני והיא תלויה בעם הזה כדי להתפרנס".

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן