נטע צ'רנר פותחת את הלב


רגע לפני שנכנסה לתכנית 2025 התפנתה נטע צ'רנר לדבר על חייה ובעיקר על מה שעבר עליה באפריקה

צ'רנר סיפרה בראיון למעריב על חוויות מילדותה ועל ההתמודדויות שחוותה במהלך חייה הבוגרים. היא סיפרה כי החייה היו לה היו לה שתי חוויות מטלטלות שלעולם היא לא אשכח, חוויות שממש עיצבו את חייה והפכו אותה למי ולמה שהיא היום. אז לא רק שהוריה גרושים, היא כבר גם סיפור לא פשוט בכלל ביבשת הדרומית. עכשיו היא מדברת על זה מנקודת מבטה.

"נסעתי לדרום אפריקה לשבועיים במסגרת משלחת לבתי יתומים עם 40 מתנדבים שונים שלא הכרתי. רציתי להתנדב, לעזור. גיליתי שהילדים בדרום אפריקה לא עצובים כי הם לא מכירים משהו אחר, אז הם מסתפקים במה שיש להם. הכרתי מישהי נחמדה ובמהרה הפכנו לחברות, והחלטנו שאנחנו ממשיכות משם לטייל. קנינו כרטיס טיסה מקייפטאון ליוהנסבורג, שזה אחד המקומות הכי מפחידים בעולם. ראינו דברים לא פשוטים. בדיוק כשנחתנו, נרצחו בשדה התעופה שלושה אנשים. זו מדינת עולם שלישי, הכל מושחת שם. הנסיעה התחילה בפחד. שכרנו רכב והתחלנו בנסיעה. הכל הפוך שם, נוהגים בצד שמאל. גם אם יש לך רמזור אדום את יכולה לנסוע אם את מרגישה סכנה, אין שם חוקים, מערב פרוע. באיזשהו שלב הגענו לכביש ארוך, כמו כביש הערבה, עם שטחים פתוחים בצדדים. חברה שלי נהגה וברגע של חוסר ריכוז היא איבדה שליטה על הרכב ונצמדה לנתיב הימני".

לאחר מכן היא הבינה שהתאונה עומדת לקרות והוסיפה:" שנייה לפני שהתנגשנו ברכב שממול היא הסיטה במהירות את ההגה שמאלה. עפנו באוויר במהירות של 80 קמ"ש, התהפכנו ארבע פעמים עם הרכב. ראיתי את המוות לנגד עיניי, את כל החיים כמו בסרט נע מהיר. חיכיתי לבום ולאור הלבן של הסוף, זה היה הרגע הכי מפחיד בחיי. הייתי ערה לגמרי. הרגע הכי מפחיד היה שהבחורה שיושבת לידי מלאה בדם, כל החלונות מנופצים. פחדתי להסתכל עליה. לא ידעתי אם היא חיה או מתה. היה שקט ברמה שלא שמעתי בחיים שלי, שמעתי רק רעש של חול שנופל".

על הרגע ששינה את חייה אמרה: "חיים רק פעם אחת זו לא קלישאה. ביומיום אנשים שומעים קלישאות ולא מתייחסים אליהן. זה שינה לי את כל התפיסה לגבי החיים. אני לגמרי חיה את הרגע ומאושרת".

צילומים: מעריב

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן