דניאל גרינברג תחליף את רוסלנה


הצמודה של אייל גולן תחליף את רוסלנה רודינה בקמפיין הקרוב לרשת מותג הנעליים סקופ

רשת הנעליים סקופ צירפה לסגל שלה את יוצאת האח הגדול, דניאל גרינברג, שתחליף את האקסית של אייל גולן, רוסלנה רודינה. כזכור רשת הנעליים צירפה לשורותיה ב-2016 את רודינה שהייתה אז בשיא התהילה שלה, רגע אחרי "הישרדות" וכשהיא בזוגיות עם אייל גולן, אבל שלוש שנים אחרי זה נגמר. אולי זו הפרידה מאייל שהורידה את רוסלנה מהתודעה הארצית? בכל מקרה, את גרינברג זה לא אמור לענין והיא צפויה להרוויח סכום עתק של 120 אלף ש"ח עבור הקמפיין.

אם נביט וניזכר במה שרוסלנה הרוויחה באותו הקמפיין נגלה כי מדובר בסכום כפול של 250 אש"ח. האם זה מנחם את רוסלנה? לא בטוח. הדוגמנית היפה שהייתה פרזנטורית של מותג רשת הנעליים "סקופ" הספיקה כבר לכבוש יעדים חדשים וקמפיינים נחשקים אחרים. עם זאת היא גם כיכבה בסדרת המתח מפת"א ששודרה בכאן 11.

ומה לגבי גרינברג?  לא רק שהיא זכתה בקמפיין היא גם ממשיכה לבלות. אחרי הטיול שעשתה היא ערכה גם טיול לפראג עם אמו של גולן, רונית, המנהל של גולן בני פרץ ובת הזוג שלו. אתמול, גולן עלה להופיע באירוע פרטי כשהנשים המרכזיות של חייו אמו ובת הזוג שלו מזמרות יחד את מילות השיר מהקהל. אחרי כל המפגשים המשפחתיים וההצהרות על רצון לאמהות צעירה עושה רושם שהקשר הזה הולך לכיוון מאוד רציני, האם נראה את גרינברג בקרוב בהריון?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן